Farmers market

Kommentit (5)

Klara

On aina yhtä hauskaa, kun lähtee eri aikaan kotoa töihin ja tapaa sen jälkeen vaikka kaupungilla, ja huomaa että molemmilla on melkein samanlaiset asut päällä. "samanlaiset tuulipuvut"-ilmiö vahingossa. :D

Nyt kun sun blogi on täällä, mulla tulee hirveen pitkiä taukoja sen lukemisessa. Mutta se on toisaalta ihan kivaakin, että voin ahmia monta postausta kerralla California-fiilista olohuoneeseeni. :)

http://itssowildatheart.blogspot.fi/

Vierailija

Hih joo meillä tuntuu toistuvan usein tämä "tuulipuku" ilmiö kun kummatkin vielä tykätään samoista väreistä. :) Ja kiva kuulla että välillä eksyt tänne, tervetuloa vain useammin <3 Tosiaan aina uuden paikan kanssa kestää hiukan totuttelussa mutta ihana kuulla ettet ihan ole unohtanut minua :)

Emmi L.

Mulle käy joskus miehen kanssa myös tolleen, että ollaan vahingossa pukeuduttu samalla tavalla :D Pahinta tässä asiassa on se, että saatiin molemmat synttärilahjaks samanlaiset hupparit. Täytyy varoa ettei pueta niitä yhtä aikaa päälle tai joku vielä luulee meitä kaksosiksi. Ei oo meinaan yks eikä kaks kertaa kun meitä on luultu sisaruksiksi.

Vierailija

:D hihihi niinpä. :D Minusta on muuten mielenkiintoista että luin äskettäin jonkun tutkimuksen missä puhuttiin juuri pariskunnista jotka muistuttivat toisiaan. Että juuri jostain syystä samantyyppiset kasvonpiirteet vetävät puoleensa. :) 

Llaura

Niin totta, olimme mieheni kanssa viettämässä Pariisissa  romanttista viikonloppua, jossa (tietenkin) shoppailimme, mieheni löysi Nikelta hienon valkoisen paidan mihin oli painatettu musta valkoinen kuva, tietenkin myöhemmin minulle shoppailessani löysimme minullekkin melkein samanlaisen, mutta isommalla painatuksella paidan josta mieheni innostui, että se sopi minulle niin hyvin että oli pakko ostaa :D Pukeduimme kanssa melko useasti samalla muttaei koskaan sillein että olisi tarkotus. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat