Mitä tehdä?

wwtf

Sain muutama päivä sitten mieheni kiinni pettämisestä, tai sen suunnittelusta.. Jälleen.. Hän oli ehdotellut seksiä yhdelle tutulleni, ja tämä tyttö kertoi minulle asiasta itse koska tunsi huonoa omatuntoa asiasta, hän lähetti minulle koko keskustelun ja se oli jotain järkyttävää.. Mieheni kuulemma halusi "lykkiä välillä jotain muitakin kun se piristäisi" Mitä mun pitäisi nyt tehdä? Rakastan häntä enkä voi jättää häntä. Hän on ihan rikki koko tilanteesta ja todella pahoillaan, mutta sydäntäni raastaa tälläinen. Olen niin sekaisin vieläkin etten tiedä yhtään mitä tekisin. Ja mikään pihtari en todellakaan ole ja meillä on hyvin vilkas seksielämä, joten mistä helvetistä tämä johtuu? Help me!!

Kommentit (8)

niin

Jätä se tai se tekee sen uudelleen. Kai hän haluaa vähän jännitystä ja "saalistaa" seksiä muiltakin kun hän tietää että kotona hän saa sinulta helposti.

niin

Jätä se tai se tekee sen uudelleen. Kai hän haluaa vähän jännitystä ja "saalistaa" seksiä muiltakin kun hän tietää että kotona hän saa sinulta helposti.

Vierailija

Vaikka sä kuinka rakastaisit sitä ihmistä niin sinuna jättäisin hänet. Kipeetä se tekee mutta ei tollanen ole oikein sinua kohtaan. 

Tintti

Ei millään pahalla, mutta mikäli poikaystäväsi on pettänyt aikaisemminkin epäilenpä ettei hän ole yhtän pahoillaan. Hän sanoo niin vain, koska tietää sinun haluavan kuulla sen. Hän on luultavasti rikki ja pahoillaan vain siitä, että paljastui, eikä päässytkään toteuttamaan "lykkimistään".

Sinulla on nyt kaksi vaihtoehtoa. 1. Jäät suhteeseen ja hyväksyt sen, että miehesi tulee pettämään sinua uudelleen. (Usko pois hän tekee sen, mutta mikäli hän on yhtään edelliskerrasta viisastunut, hän ei jää tällä kertaa kiinni.) Luultavasti lopulta vain odotat koska se tapahtuu ja tulet hulluksi mustasukkaisuudesta. Kenties urkit hänen keskustelujaan ja vahdit hänen menemisiään, joka tuskin sekään tekee sinua kovin onnelliseksi.

2. Jätät sen luuserin ja etsit itsellesi miehen, joka haluaa olla sinun ja vain sinun kanssasi, sillä sinun onnesi ja hyvinvointisi on hänelle tärkeintä.

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

wwtf

Helpommin sanottu kuin tehty.. Sitä on vain "tottunut olemaan" hänen kanssaan, mutta ehkä on vain parempi unohtaa ja päästää irti, koska en todellakaan ole tälläistä ansainnut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat