Paikkaan huonoa itsetuntoa seksillä

anonyymi

Olen jo pitkään miettinyt syitä outoon seksikäyttäytymiseeni ja olen päätynyt siihen tulokseen että haen seksillä hyväksymistä poikaystävältäni. Itsetuntoni on todella huono ja pari seksitöntä päivää saa minut tuntemaan itseni jotenkin vastenmieliseksi.

Oudolla seksikäyttäytymisellä en tarkoita mitään vastuutonta seksin harrastamista joka toisen vastaantulijan kanssa vaan sitä, että suutun jos en saa seksiä. Lisäksi seksittömyys saa minut yleisestikin surulliseksi ja tuntemaan kuin poikaystäväni ei rakastaisi minua tai pitäisi minua viehättävänä.

Osasyy tähän saattaisi olla se, että ennen yhteenmuuttamistamme seksi oli keskeinen osa suhdettamme ja harrastimme sitä aina kun näimme. Suhteemme alkoi eräänlaisesta seksisuhteesta ja tuntuukin, kuin se olisi kaikki mitä poikaystäväni minulta haluaa, vaikka syvällä sisimmässäni tiedän, ettei näin ole.

Häpeän sitä miten seksittömyys saa minut käyttäytymään, kun kuvittelen poikaystäväni ajattelevan, että haluan häneltä vain seksiä. Yritän aina keksiä syitä siihen, miksi olen äkäinen, kunnes saan seksiä, mutta en jaksa tätä kauaa vaan jonkin on muututtava.

Poikaystävän kanssa tästä on keskusteltu mutta hän ei tunnu tajuavan miten suuri juttu tämä on minulle, eikä tosiaankaan johdu siitä että mököttäisin koska en saa seksiä.

En tiedä tajusiko kukaan mitä haen takaa mutta tunnistaako joku itsessään tämän lapselliselta vaikuttavan piirteen tai olisiko kenelläkään vinkkejä, miten saisin itseni tajuamaan, että poikaystäväni rakastaa minua vaikka ei haluakaan seksiä koko ajan?

Kommentit (1)

Minnapa

Ensinnäkin, sinun pitäisi keinolla tai toisella saada itsetuntosi kohoamaan ilman että harrastat seksiä. Hän on poikaystäväsi ja asuukin kanssasi, koska pitää sinua viehättänä, kauniina ja haluaa seksiä kanssa (tietenkin myös sisäiset ominaisuudet merkkaa).

Toiseksi, syy siihen miksi harrastatte vähemmän seksiä, ts. poikaystäväsi ei aina jaksa harrastaa seksiä on se, minkä itsekin totesit: " - ennen yhteenmuuttamistamme seksi oli keskeinen osa suhdettamme ja harrastimme sitä aina kun näimme."

Niin se vain yleensä menee, että kun muuttaa yhteen ja näkee toista koko ajan, niin seksi määrä vähenee. Juttelimme aiheesta juuri oman avokin kanssa, kun osittain kaipailin sitä aikaa kun harrastimme joka kerta seksiä kun näimme. Hän sanoi todella hyvin, että tietenkin, koska silloin emme nähneet koko ajan ja aina kun oltiin yhdessä, niin siitä otettiin kaikki irti. Nyt kun asumme yhdessä ja nähdään toisiamme paljon enemmän niin luonnolisesti siksi kerrat ovat vähentyneet. Mutta ei se toisaalta haittaakaan, koska parisuhteessa kun ollaan niin ei se seksi ole kaikki. Ja välillä tulee kausia kun harrastelemme useammankin kerran, ja taas toisaalta voi mennä pitkäkin aika. Sitä se parisuhteilu on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat