Erikoistekemistä :)

mumppeli

Mitä erikoista tekemistä voisi poikaystävän kanssa tehdä? Tarkoitan nyt sitä että välillä on kiva lähteä ulos, mutta aina tulee lähdettyä uimaan, parille, leffaan tai syömään. Kotona tulee taas "erikoistekemisenä" tehtyä usein viidentähden illallisia ja leffamättö iltoja mutta siis jos jollain olisi jotain erilaista ideaa niin olisi kiva kuulla :)

Ollaan seurusteltu aika kauan ja moneen kertaan leffassakin käyty niin vaihtelu virkistäisi :p

Kommentit (5)

Kätköilijä

Teidän harrastukset ei kuulostanu kovin urheilullisilta, mutta ehdotan silti omia suosikkejani :D Geokätköily! Koiran kanssa ulkoilu yhdessä, jos sellainen löytyy ja voit yrittää houkutella poikaystäväsi ratsastamaan, siis ihan oikealla hevosella :) Jopa minä olen saanut mieheni kipuamaan oman hevoseni selkään :D Entä seinäkiipeily? Lenkkeily? Paritanssi?

hulabaloo

lähtekää yhdessä vaikka kylpylään, tai kylään jonnekin vähän pidemmälle?

konserttiin/keikalle/messuille/tapahtumaan?

keilaamaan?

Lenune

Keilaamista/ratsastamista olisin kanssa ehdottanut tai muuta urheilulajia mikä ei maksa törkeästi esim. joistain urheiluhalleista voi varata verkon tms. sulkapalloa tai tennistä varten vaikka ihan vain yhdeksikin kerraksi. Jos haluaa vähän pidempiaikaista tekemistä, niin joku itsepuolustuslajin alkeiskurssi, tanssikurssi tms. 

Kotona voi viettää myös lautapeli-iltoja ainaisen leffojenkattelun sijaan, jos yhtään tollainen kiinnostaa. 

Urheilija

Heipa  , jos ootte yhtään urheilullisia niin alkakaa treenaan parivoimistelua ihan vaan vaikka kotona. Mun  ystäväpiiriin kuuluva sohvaperuna pari alotti ja enää ei luopuis venyttelyjä  ja kaikkee lämmittelyä ja jhan pikku nostoja alkaa pinkin musavideolla dry on sit jotain suht iisejä temppuja ku etenette

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat