Kavereita Oulusta!

Maa

Heippa, 

täällä ois Oululainen 23 vuotias tyttönen uusia kavereita vailla. Vanhat kaverit melkein kaikki karannut etelämmäs suomeen opiskelemaan. Yllättävän vaikea tutustua uusiin ihmisiin kun ei oikein tiedä mistä alkais hakemaan, kokeillaan sitten täältä :) Kaipailen biletys-, kahvi,- lenkkeilyseuraa yms..olen menevä, mukava ja suht sosiaalinen tapaus. Saa laittaa s.postia tulemaan ihan reilusti! :) Mukava ois jos saatais ihan vaikka porukkakin kasaan! :)

maaliska@gmail.com

Kommentit (4)

Vierailija

Hei! Etsin oulun alueelta 30-50 vuotisista naisista shoppailu,kahvittelu,ulkoilu sekä bileseuraa.

Olen itse 30v.nainen naimisissa oleva ja perheeseen kuuluu 9v.poika ja 2 kissaa.

Ota yhteyttä jos kiinostaa : heltsu30@gmail.com

Vierailija

Oulussa on jo porukka kasassa, mukaan mahtuu ;> laita mulle vaiks sähkäriä.

sannak@wippies.fi 

Heippa, 

täällä ois Oululainen 23 vuotias tyttönen uusia kavereita vailla. Vanhat kaverit melkein kaikki karannut etelämmäs suomeen opiskelemaan. Yllättävän vaikea tutustua uusiin ihmisiin kun ei oikein tiedä mistä alkais hakemaan, kokeillaan sitten täältä :) Kaipailen biletys-, kahvi,- lenkkeilyseuraa yms..olen menevä, mukava ja suht sosiaalinen tapaus. Saa laittaa s.postia tulemaan ihan reilusti! :) Mukava ois jos saatais ihan vaikka porukkakin kasaan! :)

maaliska@gmail.com

[/quote]

Vierailija
Vierailija

Oulussa on jo porukka kasassa, mukaan mahtuu ;> laita mulle vaiks sähkäriä.

sannak@wippies.fi 

Heippa, 

maaliska@gmail.com

[/quote]

Onko porukassa minkäikäistä jengiä? :)

//

Vierailija

Moiii! Asun itse Kempeleessä ja ois kiva tutustua uusiin ystävätyttöihin. Elän kaukosuhteessa ja poikaystäväni lähti inttiin tänään, jotenkin yksinäinen olo.. :) 

Ois kyllä mahtava saada vaikka joku isompiki porukka kasaan! :)

-E

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat