Yaz-pilleri 12 tuntia myöhässä

Kinku

Heips kaikki,

otin viime viikonloppuna yaz-pillerini TASAN 12 tuntia myöhässä, enkä tiennyt miten menetellä.
Ohjeessa lukee siis, että alle 12 tuntia unohduksesta no problem, otetaan vain unohtunut pilleri ja jatketaan porskuttamista. Mutta yli 12 tuntia unohduksesta on otettava yhteys lääkärille ja käytettävä kondomia ainakin viikon ajan.
Otin siis pillerini aivan tasan minuutilleen 12 tuntia myöhässä.
Ei kenelläkään olisi mitään kokemusta tai muuta infoa? Ollaan mieheni kanssavähän huolissaan..

Kommentit (3)

Happy

Ei hätää :) Jos sattuu kerran vain noin kesken kierron niin ei pitäisi olla mitään suurempaa vaaraa olla huolissaan. Monella menee jopa yli tuon 12 tuntia. Voittehan te pari päivää käyttää kondomia jos siltä tuntuu, mutta en näkisi sitä tässä tilanteessa pakolliseksi.

Vierailija

En usko että on mahdollisuutta tulla raskaaksi. Minä otan pillerin aamulla ja välillä olen muistanut vasta seuraavana päivänä ottaa pillerin, enkä ainakaan vielä ole tullut raskaaksi:D Voittehan te käyttää kortsua sen viikon ja jossain vaiheessa voit tehdä raskaustestin, jos haluat olla ihan varma asiasta.

minävaan

Itse en ainakaan ole tullut raskaaksi vaikka on joskus unohtunut kaksikin pilleriä ottamatta,olen vain ottanut ne sitten kun tajusin unohtaneeni.  eikä ole muuten käynyt noin ainoastaan kerran. Vaikka voihan se riippua ihmisestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat