Luulen olevani raskaana

Tuleva äiti?

Pelkään olevani raskaana. Menkat on nyt kolmisen viikkoa myöhässä, vaikka tähän mennessä on olleet melko säännölliset. Mua koko ajan janottaa / nälättää. Mahakin on turvoksissa.

Mulla on vakikumppani, jonka kanssa käytetään ehkäisynä kondomia.

Aion käydä lääkärissä teettämässä raskaustestin, kunhan tästä rohkenen.

En oikein tiedä, miksi aloitin tämän keskustelun.. Ehkä vain saadakseni purkaa sydäntäni, helpottaakseni oloani..

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (4)

anneliini
Tuleva äiti?

Pelkään olevani raskaana. Menkat on nyt kolmisen viikkoa myöhässä, vaikka tähän mennessä on olleet melko säännölliset. Mua koko ajan janottaa / nälättää. Mahakin on turvoksissa.

Mulla on vakikumppani, jonka kanssa käytetään ehkäisynä kondomia.

Aion käydä lääkärissä teettämässä raskaustestin, kunhan tästä rohkenen.

En oikein tiedä, miksi aloitin tämän keskustelun.. Ehkä vain saadakseni purkaa sydäntäni, helpottaakseni oloani..

Kiitos ja anteeksi.

Miksi ihmeessä odoyella ja olla epätietoisuudessa! Raskaustestejä saa apteeekista ja marketeista halvalla eikä tarvitse mihinkään lääkäriin mennä tiedon saamiseksi.

Tuleva äiti?

[/quote]

Miksi ihmeessä odoyella ja olla epätietoisuudessa! Raskaustestejä saa apteeekista ja marketeista halvalla eikä tarvitse mihinkään lääkäriin mennä tiedon saamiseksi.

[/quote]

En oikein luota noihin apteekeissa / marketeissa myytäviin testeihin.. Arvelisin, että lääkärillä ne olisi vähän luotettavampia..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat