Exä kummittelee

Vierailija

Hei. En löytänyt minun tilanteeseen vastaavaa keskustelua mihin oisin voinnut lisätä oman asiani, joten aloitin uuden oman keskustelun.

Mutta asiaan. Elikkä erosin elokuussa 6kk kestäneestä suhteesta. Erosimme ihan hyvissä väleissä ja sovittii että ei olla yhteydes toisiimme, että moikataan kun tavataan ja kohdellaan toisiamme ku aikuiset eli ei levitetä huonoo mainetta toisesta yms.
Emme siis pitäneet yhteyttä kahteen kuukauteen, kunnes tämä exäni tuli sitten viikko-kaks sitten facebookissa juttelemaan minulle ja kyseli kuulumisia. Vaihdettiin kuulumiset ja juteltiin siinä pari tuntia hyvissä merkeissä. Silloin ajattelin että hei, ehkä voimme sittenkin jutella ihan ystävinä normaalisti asioista, joten otin muutaman päivän päästä häneen yhteyttä facebookin kautta ja yritin luoda samanlaista rentoa keskustelua kuten viimeksi meillä oli. Noh, exäni oli hyvin vaisu ja vastasi kyllä minun kysymyksiini mutta ei muuta.

Olin hämmentynyt. En viikkoon jutellut hänelle, mutta asia vaivasi minua niin paljon joten otin häneen yhteyttä ja kysyin että mikä on ongelmana. Sitten exäni kertoi että ei halua et juttelisimme koko ajan vaan sillo joskus harvasen kerta, etenki kun hän on nyt uudessa suhteessa nii hän ei halua tunteiden menevän sekaisin tjn. Minä sitten totesin että eikö olisi sitten parempi että ei pidetä yhteyttä toisiimme ja jos toisen kuulumiset kiinnostaa niin meillä on yhteisiä kavereita joilta voimme sitten kysellä toistemme kuulumisii. Tätähän sitten exäni vastusti että hän haluaa kyllä itse kysyä sitten silloin joskus kun hän haluaa.
Siinä sitten tapeltiin niistä yhteyden pidoista ja sitten exäni viimein ehdotti että onko asia ok jos hän ottaa minuun kerran kuussa yhteyttä ja kysyy kuulumiset yms. Minä sitten luovutin siitä väittelystä ja sanoin hänelle että tehkööt mitä lystää. Sitten hän sanoi iloisin mielin että okei, hän ottaa kuukauden pääst yhteyttä.

Nyt itse olen aivan sekasin että mitä tuon pojan päässä oikein liikkuu. Minulla oli kaikki hyvi kunnes hän otti ykskaks yhteyttä. Omat ikävän tunteeni heräsivät voimakkaasti exääni kohtaan että tuntuu tosi pahalta. Kovasti teki mieli kertoa että on ikävä ja plapla, mutta en todellakaan halua pilata hänen uutta suhdetta, joten olen pitänyt suuni visusti kiinni. Ja nythän minä tässä ootan kuin kuuta nousevaa että koska hän ottaa minuun yhteyttä.
Mutta silti olen hämilläni enkä saa sielunrauhaa sille asialle, että miksi hän haluaa pitää minuun yhteyttä vaikka hänellä on uusi suhde ja kaikki. Ja että hän vielä vastusti sitä että ei pidetä yhteyttä.

Olen siis aivan sekaisin. Nyt olen vain päivät pitkät spekuloinnut tuota asiaa, että miksi? Haluaako hän vai kiusaa minun tunteitani ja tehdä olostani vain kurjan? Vai onko hänellä viel tunteita minua kohtaan mutta ei kehtaa myöntää tjn? Tietääkö hänen uusi tyttöystävä tästä asiasta että hän pitää omaan exäänsä eli minuun yhteyttä? Sillä en itse halua todellakaa saada nykyisen tyttöystävän syyttelyt ja saarnat siitä et minä muka olisin yrittämässä pilata heidän suhdettaan.

Tämmönen stoori. Jotakin spekulointi apua kaipaisin tjn, sillä en pääse omasta puusta pitkälle tässä. O_O

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat