Mitä pyytää synttärilahjaksi poikaystävältä? :)

poppana

Joo elikkä synttärit ois tulossa tossa lähiaikoina ja mun poikaystävä kyselee melkee joka päivä et mitä mä haluaisin lahjaksi siltä. Ongelmana nyt vaan on se että mä en oikeesti keksi sellast mitää kovin erikoist lahjatoivetta. Se haluis ostaa jotai erityistä ettei jää käyttämättä. Aluks mietin guessin kaulakorua josta oon aina haaveillu mutta kävikin ilmi että ne on pelkkää rihkamaa ja kuuluu tosi helposti. Onko muita korumerkkejä, jotka ovat guessin tyylisiä tai muuten vaan hienoja?:) Tai muita lahjaideoita?

Kommentit (4)

anna mie kerron

Vaihtoehtoja on tässä tapauksessa useita
A) älä pyydä mitään

Jos et pyydä erityisesti mitään, voi yllättyä positiivisesti tai negatiivisesti. Mikäli poikaystävä ottaa tosissaan paineita lahjasta, voi olla ettei hän osta yhtään mitään. Toki voit saada jotain tosi kivaakin.

B) pyydä "ei mitään" 

Tässä tapauksessa joko poistat paineet ja yllätyt iloisesti saadessasi jonkin todella hienon lahjan, tai et saa yhtään mitään, koska sitähän itse pyysit.

C) pyydä jotain

Keksit jonkin tuotteen ja pyydät sitä, ja saat sitten sen. Tylsää.

D) pyydä jotain erilaista

Reissu lähikaupunkiin, ravintolaan ja leffaan, kokovartalohieronta, itsetehty illallinen (en voi kuvitella hudiksi), seksilelu, uusinta jostain hienosta illasta, jotain hauskaa ja yllättävää. 

E) pyydä jotain korua, vaatetta, meikkiä tms.

Et käytä kuitenkaan, hukkaat, rikot tai myyt pois. Poikkeksiakin toki on. Mutta jonkin tietyn toivominen on kyllä aika leimiä. Romanttisuus lisääntyy kun poikaystävä miettii mikä olisi sopiva, mutta tod. näk. valitsee väärin.

Toivottavasti tästä oli jotain apua,

nimim. tyttöystävän kanssa takana 4:t joulut ja synttärit

Yllätyksiä rakastava
anna mie kerron

Vaihtoehtoja on tässä tapauksessa useita
A) älä pyydä mitään

Jos et pyydä erityisesti mitään, voi yllättyä positiivisesti tai negatiivisesti. Mikäli poikaystävä ottaa tosissaan paineita lahjasta, voi olla ettei hän osta yhtään mitään. Toki voit saada jotain tosi kivaakin.

B) pyydä "ei mitään" 

Tässä tapauksessa joko poistat paineet ja yllätyt iloisesti saadessasi jonkin todella hienon lahjan, tai et saa yhtään mitään, koska sitähän itse pyysit.

C) pyydä jotain

Keksit jonkin tuotteen ja pyydät sitä, ja saat sitten sen. Tylsää.

D) pyydä jotain erilaista

Reissu lähikaupunkiin, ravintolaan ja leffaan, kokovartalohieronta, itsetehty illallinen (en voi kuvitella hudiksi), seksilelu, uusinta jostain hienosta illasta, jotain hauskaa ja yllättävää. 

E) pyydä jotain korua, vaatetta, meikkiä tms.

Et käytä kuitenkaan, hukkaat, rikot tai myyt pois. Poikkeksiakin toki on. Mutta jonkin tietyn toivominen on kyllä aika leimiä. Romanttisuus lisääntyy kun poikaystävä miettii mikä olisi sopiva, mutta tod. näk. valitsee väärin.

Toivottavasti tästä oli jotain apua,

nimim. tyttöystävän kanssa takana 4:t joulut ja synttärit

Aamen!

Noora

Anna mie kerron:n lista on aikas kattava etten sanoisi! Jos päädyt kohtaan D, hyvä vaihtoehto voisi olla erilaiset elämykset, joita löytyy mm. osoitteesta http://www.elamyslahjat.fi/lahjat-kategorioissa/lahja-tyttoystavalle-yst.... Tuolta löytyy mieltymyksistä riippuen hemmotteluhoitoja, esim. samppanjahieronta, tai vaikka kahden hengen lahjoja, kuten romantiikkaviikonloppu Tallinnassa tai ruokakävelykierros. 

Hyvää synttäriä, toivottavasti saat mieluisen lahjan! :)

nuuttuska

Mä voin ainakin kertoa, että mitkä mun poikakaverilta saamat lahjat ei olleet onnistuneita:

1. Hajuvesi. Se mikä haisee miehestä hyvälle, ei välttämättä oo sulle paras vaihtoehto

2. Citydeal lahjakortti http://www.groupon.fi/lahjakortti Pojat hei, on tosi halpaa ostaa alennustuote lahjaksi, ainakin jos siinä vielä lukee alennus.

3. Vaatteet. Väärä väri, väärä koko, väärä tyyli.

4. Lahjakortti H&M:n. Vähän mielikuvitusta pojat!

Mun mielestä on parempi kertoa mitä haluaa, ainakin lahja ei mene pieleen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat