Jätkän naispuolinen kaveri....

nainenPulassa

Minulla on ollut nyt jo useamman kuukauden ollut juttua erään jätkän kanssa, emme kuitenkaan seurustele. Suhde alkoi seksillä, mutta on nykyään vakavampaa (minut esitellään siskoille, kavereille, haluaa pitää kädestä kiinni julkisilla paikoilla, kyselee minun menneisyydestä, sekä perheestä). Jätkä on mustasukkainen muista miehistä ja myös minun  miespuolisista kavereista vaikka olen kertonut että ihan kavereita ovat. Mies on kertonut hyvästä ystävästään joka on nainen ( ei siinä mtn). Tämä tapahtui ennen minuun tutustumista. mies oli kovin ihastunut sillon tähän naiseen kun tutustui häneen, mutta nainen halusi olla vain kaveri. He sattuivat kuitenkin paneskelemaan ja se johti jonkin asteiseen seksisuhteeseen. Mutta sitten erään illan jälkeen nainen ilmoitti että ei tiedä onko enemmän kiinnostunut tytöistä vai pojista. Tämä mies jota tapailen on kertonut minulle tästä heidän seksi tapailusta mikä oli siis ennen minua ja siitä että hänen alku ihastus tätä naista kohtaan on kadonnut . Kuitenkin asia joka minua vaivaa on että he ovat nykyään hyviä kavereita ja tämä nainen vierailee tämän jätkän luona pari kertaa kk ja on siellä yötä ja nukkuu samassa sängyssä miehen kanssa. Jätkä tosin on vakuuttanut että hänen sänkyyn mahtuu nukkumaan ilman mitään sen suurempaa kosketusta... Aluksi kun meidän suhde oli pelkkää seksiä en ajatellut asiaa kummemmin enkä välittänyt siitä, mutta nyt kun suhde on muuttunut niin olen alaknut pohtia asiaa tarkemmin. Olenko vaivaantunut asiasta turhaan?

Kommentit (3)

Vierailija

Hei!

Mikäli asia vaivaa sinua niin kannattaa asiasta keskustella. En minäkään haluaisi, että mieheni viettäisi öitä vieressään vanha petikaverinsa. Toki, kun ette seurustele et voi samalla tavalla asettaa vaatimuksia, kuin jos seurustelisitte. Voit kuitenkin kertoa asiasta mielipiteesi ja mahdollisesti pyytää jotakin muutosta asiaan, mikäli se sinua jotenkin loukkaa tai muuten häiritsee. Kenties tämä nainen voisi ensikerralla siirtyä nukkumaan vaikkapa sohvalle, mikäli hänen on välttämätöntä deittisi luona yöpyä.

Mainitsit myös, että nainen ei ilmeisesti olekaan varma suuntautumisestaan, joten mikäli nainen sattuisikin olemaan lesbo, asiaa ei varmastikaan tarvitsisi huolehtia enää enempää. Joskaan en silti näe välttämättömänä, että he nukkuisivat vieretysten.

T: Tintti

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

blaaa

Tottakai tuollaisesta saa olla mustasukkainen. Ei musta ainakaan ole normaalia että oma mieheni nukkuisi toisen naisen kanssa johon hänellä on ollut tunteita ja vieläpä sekstaillut kyseisen naisen kanssa. Jos haluat jotain vakavempaa niin ota ihmeessä asia puheeksi. Ja vaikka suhteessa pyritään luottamaan puolin ja toisin, niin mistä saisit ikinä tietää vaikka he jotain tekisivätkin ja sanoisivat uskottavasti sitten vain "nukkuneensa" yhdessä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat