yrittää vaiko jo luovuttaa?

pihalla

oon ollut tän hetkisen kumppanin kanssa yhdessä reilu 2vuotta. rakastan tuota miestä, mutta nykysin tuntuu että pahoitan vaan mieleni kerta toisen jälkeen. puhumattakaan siitä että pienet asiat tuntuu olevan nyt jo ihan hirveen suuria. hirveesti ollaan koettu ylämäkiä, mutta ongelmana oon ite kokenut sen että en pysty puhumaan miehelleni juurikaan omista asioitani, eikä hän niistä juurikaan ees kysele. nyt on tullut suhteeseen sitten viime kuukausina uusi ilmiö, nimittäin miehen pihtaus. makkarissa saattaa olla hiljaista viikkoja etenkin jos mä en tee aloitetta. oon koittanut puhua asiasta mutta vastaukseksi tulee mutinaa seksiriippuvuudesta tms. oon jopa alkanut epäilemään onko vika mussa kun ei vaan tahdo saada toista innostuu. kysyessä asiaa mies toisinaan hiukka hermostuu ja tiuskasee tyyliin että no ei oo ja kääntää kylkeä. itse oon muuttunut taas paljon hermostuneemmaksi ja suutun tosissaan pienimmästäkin. oon ite ihan jo kädetön, onko täs enää mitään mahollisuuksia jatkaa vai alkaako tää rakkaustarina olla tässä..

Kommentit (1)

Vierailija

Hei!

Oletko miettinyt mikset pysty puhumaan miehellesi omista asioistasi? Etkö luota häneen tarpeeksi, vai pelkäätkö ettei häntä kiinnosta? Onko tullut mieleesi, ettei hän ehkä ole kehdannut kysyä, koska olet itse saattanut hänelle jollakin tapaa viestiä, ettet halua puhua? Ennenkuin mietitkään suhteen lopettamista mieti mitä sinä itse voisit tehdä suhteenne eteen. Vasta siinä vaiheessa kun voit sanoa yrittäneesi kaikkesi, voit harkita luovuttamista, jolloin ei ainakaan jää myöhemmin kaduttamaan se, ettet tehnyt tarpeeksi.

Mitä taas miehen haluttomuuteen tulee, niin jokaisessa suhteessa on kuivempia kausia. Ehkä voisitte hetken aikaa nauttia muuten vain toistenne läheisyydestä, kuten halailla ja suukottella ilman, että sen tarvitsee johtaaa mihinkään muuhun. :>

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat