Minkä lapsuuden unelmaharrastuksen haluaisit aloittaa nyt?

Sivut

Kommentit (26)

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Harrastin kyllä rattastusta hiukan, parilla heppaleirillä kävin, mutta kyllä se heinäallergia vei voiton :( Kyl mie välillä kavereiden matkassa käyn mut haluaisin kyllä harrastaa ihan säännöllisesti sitä. 

Lenune

Haluaisin jatkaa nuoruuden harrastusta TaeKwonDoa, mutta pelkäänpä, ettei polvet edelleenkään kovin kauaa sitä kestäisi :/ Myös ratsastuksen voisi aloittaa uudelleen ja aktiivisemmin kuin kakarana. Pienenä olisin halunnut myös taitoluistelua harrastaa, mut nyt taitaa olla myöhäistä :D

Erika88

Mulla tilanne on ehkä juuri päinvastainen; harrastin lapsena partiota ja balettia. Kumpaakaan niistä en harrasta enkä haluaisikaan harrastaa enää.. Ollessani 10v aloin harrastaa kuvataiteita, ja niitä harrastelen edelleen. :)

dreamer

Meidän perheellä ei ollut varaa rahoittaa minun tanssijaunelmaani. Sen tahtoisin aloittaa nyt kun olen jo omillani, muttakun ei sitä rahaa ole minullakaan.. :( Rakastan tanssimista mutta ainoat mahdollisuudet taitaa olla baarin tanssilattialla ja yksin kotona kun kukaan ei ole näkemässä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat