Oprin

blondinyymi

miten tätä äänesetään? kommentoimalla?

Opri voittoon jeejee!

osasinko?

Sivut

Kommentit (33)

Elle

Laitetaan hiiri kuvan päälle niin siihen tulee kohta "tykkää", ja siitä klikkaamalla.

Minä äänestin myös, ihana tyttö ♥

eeo

En äänestä koska tää ei edes bloggaa usein. Ja aina niin turhaa tekstiä. Miksi siis äänestäisin? Muut paljon aktiivisempia.

nedui

Äänestäisin jos ei olis jättäny lukijoitaan niin tylysti....... Vaikea ilmoittaa tauosta. Älkääkä valittako että sillä ei oo mitään velvollisuutta, jos bloggaa, kohtelee lukijoitaan hyvin. Se on oma valinta bloggaako vai ei. 

johanna

ne jotka väittää, et tää blogi on paras niin ei sit TODELLAKAAN hyvästä blogista valitettavasti tiedä mitään! tää on taas näit purkkirusketus,ripsi ja hiuspdennys blondi blogeja, joita on tässäkin kilpailussa on ihan liiikkaaaaa.! ketä oikeasti kiinnostaa.. tässä maailmassa on paljon muutakin kuin näitä turhanpäiväisiä kultalusikka perseessä syntyneitä. Cosmo on tasokas naisten lehti, joten jätetään nämä pois siitä! 

Totuus
johanna

ne jotka väittää, et tää blogi on paras niin ei sit TODELLAKAAN hyvästä blogista valitettavasti tiedä mitään! tää on taas näit purkkirusketus,ripsi ja hiuspdennys blondi blogeja, joita on tässäkin kilpailussa on ihan liiikkaaaaa.! ketä oikeasti kiinnostaa.. tässä maailmassa on paljon muutakin kuin näitä turhanpäiväisiä kultalusikka perseessä syntyneitä. Cosmo on tasokas naisten lehti, joten jätetään nämä pois siitä! 

Kannattaisi ehkä ottaa vähän selvää asioista, Opri ei nimittäin todellakaan ole syntynyt kultalusikka perseessä.

Lisäksi voisit ehkä avartaa maailmankuvaasi sen verran, että ymmärtäisit, että sun mielipide ei oo ainoo oikee :-) Eli vaikka sä et pitäis tästä blogista, moni muu voi todellakin pitää. Ei sun määritelmä hyvälle blogille oo mikään totuus... :-D

iidyyy

Opri on paras! Mun mielestä oprin blogista oppii paljon uusia juttuja ja hänen bilereissujaan on mukava lukea. :) Tulee aina hyvä mieli kun Oprin blogia lukee, eli siis äänestetty! :)

jonski
johanna

Pakko kans Oprin monta vuotta TUNTENEENA sanoa, että tämä on kyllä NIIIIIIIIN väärässä -_- sanonpa vaan että huoh! Ja joo, ehkä ku avaat oprin blogin ja tsekkaat voit saada ton kuvan, mutta lueppa ajatuksella, tää nainen on jotai ihan muuta ku mitä pari hassua kuvaa antaa ymmärtää. <3 :)

anonyymi

Jos opri alkais taas kirjottaa useammin niin ois kiva äänestää..enne enemmä kirjotti, nyt tuntuu ettei ehk nii paljoa innosta enää samalla lailla, voin olla väärässä, mutta vaa sellanen fiilis tullu..:o

west

Mä tavallaan tykkään oprista ja se vaikuttaa tosi symppikseltä, mutta mä en tykkää ku sillä on aina tissit tyrkyllä. Se antaa siitä halvemman kuvan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat