E-pillerit

Vierailija

Itselläni on gestodilat nimiset pillerit käytössä.  Eli mulla ku on nyt eka liuska menossa, ja sen pitäis loppua ens viikon torstaina. Eli minä päivänä tyhjennysvuodon pitäisi alkaa näin ekan liuskan jälkeen? Niissä lapuissa lukee että yleensä 2-3 taukopäivänä, mut en oo ihan varma. Jos en olis pillereitä alottanu, ni silloinhan menkkojen pitäis alkaa vast viikkoa sen pillereiden loppumispäivän jälkee. Oon ny ihan pihalla, et alkaako ne menkat sen jälkee ku pillerit loppuu vai sillo ku niitten pitäiski alkaa, jos pillereitä en olis alottanu. 

Kommentit (2)

Pilsu

Menkkasi alkavat pillereiden loputtua. Pillereiden teho perustuu hormonaaliseen säätelyyn, jolloin niiden loputtua kehosi luonnollinen reaktio on aloittaa menkat. Itse käytin ennen Yaz-pillereitä ja menkat alkoivat aina 1. tai 2. välipäivänä.

L0VE
Seuraa 
Liittynyt27.8.2012

En muista miten mulla oli tuon ekan liuskan jälkeen, mutta yleensä mulla alkaa jonku parin päivän jälkeen liuskan loppumisesta. Ja siis niin se on että se alkaa muutama päivä sen liuskan loppumisesta, eikä sillaa millon sulla ilman pillereitä pitäis alkaa:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat