Väkivaltainen suhde!!?!!

Vierailija

Olemme mieheni kanssa äskettäin muutettu yhteen ja ollaan mukamassa ''vasta rakastuneita''.... Suhteessamme on kuitenkin moni asia mitä ärsyttää mua, ensiksi kukaan mun kavereista ei tykkää miehestäni ja siihen löytyy syy: epäkunnioittava käytös minua ja jopa kavereitani kohtaan. Mies kohtelee mua todella huonosti ja loukkaavasti, Olen todella rento ja rauhallinen ihminen luonteeltani mutta mieheni saa minua raivostumaan päivittäin, viime aikoina olen jopa ollut väkivaltainen miestäni kohtaa riidoissa. Lyönyt häntä ja heitellyt astioita seiniin päin.. Asia on niin että mieheni on myös lyönyt mua, vetänyt hiuksista ja heitellyt mua seinään päin. Tämä on loukannut mua todella pahasti. En väitä että itse olisin tehnyt oikein mutta silti? Hän on kooltaan mua kaksi kertaa isompi :( Minun ei tarvitse sanoa kuin yhden väärän sanan ja minua nimitellään esim lehmäksi, huoraksi tai vitun ämmäks...

Läheiseni ovat huomauttaneet minua siitä että olen muuttunut suhteeni myötä jotenkin oudoksi, en arvosta itseäni ja aliarvioin myös itseäni koko ajan. Pelkään sopia kavereiden kanssa tapaamista koska toinen voi suuttua. En voi lähteä vklp kavereideni kanssa juhlimaan koska se tekee musta huonon naisen? Tuntuu siltä että mulla ei ole mitään omaa elämää eikä yksityisyyttä, hän lueskelee facebook viestejäni heti kun saa siihen mahdollisuutta. Se ei luota muhun yhtään ja muuttuu oudoksi jos vaikka ihailen jotain komeaa mies näyttelijää... En saa jopa tehdä omia juttuja, esimerkiksi vetää puhelimeni kädestä jos pelaan sillä. Jos juttelen jonkun kanssa kysyy heti kenen äijän kaa chättäät yms yms...

Tällä hetkellä en tunne mitään tunnetta miestäni kohtaa, tilanne on mennyt niin sairaaksi et mulla on koko ajan epämielyttävä olo hänen seurassaan. Oon monta kertaa ''jättänyt'' häntä, mut se ei pääsätä mua menemään. Pelkään et se tekisi mulle jtn pahaa jos jättäisin..... Ja vielä toiseksi jos jätän häntä joudun muuttamaan pois meidän yhteisesta kodista, eikä mulla ole paikkaa minne voisin menn' väliaikaisesti asumaan :( En tiedä mitä mä tällä haen, kaipaan ihmisten neuvoja tilanteeseen... En halua olla enää tässä suhteessa haluan olla oma itseäni

Kommentit (1)

Erika88

Hyvä ihminen, lähde! Lähde ennen kuin on liian myöhäistä! Tuollaisen narsistin kanssa ei voi elää. Ja jos hän jatkaa vainoamista, kun olette eronneet, voit aina hakea lähestymiskieltoa. Se, että sulla ei ole kotia, kun olette eronneet, ei ole syy jäämiseen - olen ihan varma, että joku ystäväsi tai sukulaisesi majoittaa sut, kunnes olet löytänyt oman kämpän. Tai sitten voit mennä naisten turvakotiin.

Sun on nyt vaan pakko löytää itsestäsi rohkeus sanoa miehellesi, että suhteenne on ohi - lopullisesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat