Poikaystävän entinen seksikumppani

Kaisa_

Kun rupesimme seurustelemaan poikaystäväni kanssa, meille tuli puheeksi monenko kanssa on seurustellut. Poikaystäväni sitten kertoi minulle että hänellä on ollut yhdenillan juttu yhteisen kaverimme kanssa yli puolivuotta sitten ennen meidän seurustelua. En siis tiennyt että heillä oli juttua joskus ja olimme tämän tytön kanssa aika hyviäkin ystäviä. Minusta se oli hyvä asia että hän oli rehellinen minulle asiasta eikä se minua vaivannut. Sitten poikaystäväni jatkoikin juttua tästä yhteisestä kaverista ja kertoikin minulle että tämä tyttö tykkäsi peppuseksistä. Tuntu todella pahalle ja mielikuvat siitä tilanteesta lähti liikkeelle. Itselläni kun on pienet "paikat" ja sattuu aivan kamalasti. Sit musta rupes tuntumaan siltä että en olekkaan hyvä kun en voi tehdä sitä hänen kanssaan. Miten se asia ei tulisi mun mieleen? Ollaan puhuttu asiasta, mutta joskus esim jos hän koskee mun peppuun se asia tulee mieleen.

Kommentit (2)

Vierailija

Varmaankaan kovin moni ei tahtoisi kuulla, millaista poikaystävällä on ollut entisen panonsa kanssa! En minä ainakaan. Oletko kysynyt poikaystävältäsi, haluaisiko hän harrastaa peppuseksiä sinun kanssasi? Vai oletteko jo harrastaneetkin sitä? Voi tietenkin olla, että hän ei ajatellut sanomisiaan sen tarkemmin, eikä tajunnut, että sinulle tuli siitä paha mieli.

Kaisa_

Joo siis ei todella ole kiva kuulla tuollasta. Joo ollaan puhuttu kyseisestä asiasta ja ollaan kokeiltukkin harrastaa peppuseksiä. tekee vaan todella kipeetä kun on pienet paikat! Niin hän sanoi minulle kun puhuttiin asiasta että hän ei ajatellut asiaa oikein kunnolla... Tuntu vaan todella pahalle se että en voi itse antaa hänelle sitä ja sit joku yhteinen kaveri on kyllä voinut! Jos me seurustellaan niin en mä nyt rupee kuunteleen mitä on toisen kaa tehnyt, varsinkin kun tunen tytön ja ollaan pyöritty samoissa piireissä. Rupesin vertaamaan itseäni ja minulle jo pelkkä peppuuni koskeminen saattaa tuoda sen asian mieleen. En pysty esim pyllistämään tai esim takaapäin yhdyntää oman häpäen takia kun niin pienet paikat. Hän on toki kyllä sanonut että se ei haittaa häntä ja ei halua tehdä jos se minua sattuu. Haluaisin kovasti että pääsisin eroon noista ajatuksista ja häpeästä. Olisiko kellään apuja tuohon? ja miten minun pitäisi tuohon oikein suhtautua? Kiitollinen olisin teidän mielipiteistänne asiasta! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat