mielekästä tekemistä miehen kanssa?

jenwhooo

Elikkä uusi tuttavuus kyseessä ja oisi kiva tehdä jotakin muutakin kun löhötä jomman kumman himassa. Onhan nyt kaikkee leffaa ja syömistä mutta kyseinen herra ei tykkää käydä leffoissa koska liian levoton persoona, ei myöskään katso telkkaria. Eli jos jollai nyt tulee jtn kivaa tekemistä mieleen nii ois aika jees :) haluaisin kuitenkin herralle antaa kuvan että keksin tekemistä ja olen mielenkiintoinen persoona. Tapailu on vaan mulle uus juttu enkä oikeen tiiä mitä sitä keksis.

Kiitos avusta jo etukäteen :)

Kommentit (6)

Erika88
jenwhooo

Elikkä uusi tuttavuus kyseessä ja oisi kiva tehdä jotakin muutakin kun löhötä jomman kumman himassa. Onhan nyt kaikkee leffaa ja syömistä mutta kyseinen herra ei tykkää käydä leffoissa koska liian levoton persoona, ei myöskään katso telkkaria. Eli jos jollai nyt tulee jtn kivaa tekemistä mieleen nii ois aika jees :) haluaisin kuitenkin herralle antaa kuvan että keksin tekemistä ja olen mielenkiintoinen persoona. Tapailu on vaan mulle uus juttu enkä oikeen tiiä mitä sitä keksis.

Kiitos avusta jo etukäteen :)

Jos kerran kyse on levottomasta persoonasta, miksette menisi vaikka kävelylle puistoon / pururadalle? :) Samalla kun tutustutte toisiinne, saatte myös raitista ilmaa ja nauttia ihanista maisemista. Kävelyn jälkeen menette vaikka jonnekin kivaan kahvilaan.

Vierailija

Keilaaminen on minusta kivaa yhteistä puuhastelua, jonka luulisi sopivan myös levottomallekin persoonalle. Myös sulkapalloa osaa varmaan kuka tahansa pelata :) Urheilun jälkeen voisitte tehä yhdessä jotain ihanaa välipalaa.

meoow

Pelatkaa jotain peliä, esimerkiks lautapelejä jos jompi kumpi omistaa jotain kivoja. :) Tai pelatkaa korttia. Tehkää yhessä jotain hyvää ruokaa?

neiti

Mini golffaamaan? koiraa lenkittää / koirapuistoon? mökki viikonloppu? uimaan kylpylään? keikalle? autotapahtumiin (jos riittää mielenkiintoo :D) jne

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat