Siveysvyö miehelle

Miamin

Illanvieton yhteydessä hyvä ystäväni tunnusti viinihiprakkassa, että hän harrastaa poikaystävänsä kanssa dominaleikkejä ja, että hän pitää poikaystävään lukittuna siveysvyöstä, ja täten kontrolloi hänen orgasmejaan. Sanoi, että tuolla tavalla saa aivan uskomattoman huomioivan muokattua poikaystävästä. Aika moni tämän kuuleista tytöistä kikatteli ja yksi jopa myöhemmin kertoi, että oli ehdottanut samaa poikaystävälleensä.

Onko teistä kukaan kokeillut tällaista tai kiihottaako teitä ajatuksena se että saisitte täydellisen kontrollinen kultanne sukukalleuksiin. Siis edellyttäen, että hän itsekkin tykkäisi alistumisesta tähän, eihän tietenkään ketään voi pakottaa tuollaiseen. Kiihottaako ajatus?

Sivut

Kommentit (84)

Lenune

Exä kyllä kovasti mainosti tykkäävänsä alistusleikeistä, mutta sitten kun tätä ehdotin edes pariksi viikoksi niin ei se käynytkään. (Oli liian tärkeää päästä runkkaamaan omien kavereidensa ja exiensä kuville ilmeisestikin xD) 

Mut esim. lyhyemmissä pätkissä toi olisi mielenkiintoinen ajatus, kuukausi pari kokeilla. Jatkuvasti en kuitenkaan haluaisi toista pitää täydellisesti kontrollissa, koska parisuhde on itselleni sen verran tasa-arvoinen suhde, että en tahdo toista alistaa tai olla itse alistettuna jatkuvasti. Vaikka toinen kuinka haluaisi. Itseni tuntien minulle iskisi varmaan myös jonkinlainen vainoharhaisuus, jos mies yhtäkkiä haluaisikin lopettaa homman... Ehkä liittyen entisiin kokemuksiin, alkaisin ajatella, että miehelläni on jotain taka-ajatuksia mukana, jos haluaakin irti. 

Oon kuitenkin aika paljon perehtynyt BDSM:ään. Se on psykologisestikin erittäin kiinnostava alue, vaikkei itse käytäntö kiinnostaisikaan niin kovasti. Ja haluan sanoa, että jos joku nyt haluaa tämän keskustelun pohjalta alkaa jotain kokeilemaan, niin muistakaa kunnioitus, luottamus ja ottakaa selvää asioista ja riskeistä jostain kunnon lähteistä. Miettikää myös itseänne, että onko teistä tosiaan siihen ja keskustelkaa kumppanin kanssa. Ihminen kun on kaikkein haavoittuvimmillaan seksuaalisuuden alueella ja kukaan tuskin haluaa aiheuttaa traumoja kumppanilleen. 

Shoo

Me miehet kyl tykätätään kokeilemisesta, ja ihan suoraan kysymällä että käviskö näin. (Ja kannattaa mainita siitä että "luin cosmost").  Miehet arvostavat naista, kun nainen arvostaa miestä kysymällä tälläsiä seksiin liityviä asioita suoraan, eikä sillee ärsyttävästi vihjaillen...  Tziisus! Sanoo miehelle että kokeillaanko, ja aamulla (myöhemmin) kysytään että tykkäsikkö. 

Dara2

Hihi, suosittelen tätä kyllä kaikille tytöille. Oma avokki ehdotti ja suostuin vastentahtoisesti, mutta nyt en voi kuvitellakaan palaavani takaisin. Kulta on niin paljon huomavaisempi kun se on lukittuna <3. Tekee kaikki kotityöt kyselemättä ja saan seksiä ainakun haluan ja silloin kun haluan. Ja mikä parasta, hänkin nauttii siitä.

Mimmu1985

On todellakin!! Poikaystävästäni tuli aivan ihana käytöksinen sen jälkeen kun sain sen paikat lukkoon ja avaimen mun kaulaketjuun!! <3 Enää ei edes kuvitella että oltaisiin ilman sitä :) Musta se on aivan ihana meidän kahden välinen salainen leikki ;) 

zipzap

öö vähintäänkin outoa mun mielestä. Mulle tulis ainakin sellainen olo, että mies on homo tai jollain tavalla naisellinen, jos se ei voi olla MIES ja ottaa sen minkä haluaa, vaan tiskaa kun joku piika ja oottaa jotain palkintoa. ei kyllä tulis mieleenkään kokeilla oman ukkelin kanssa.

PK

Siveysvyö saattaa kuulostaa varsin keskiaikaiselta. Kannattaa googlettaa cb-6000 niin tietää mistä näissä on kyse. Suosittelen kokeilemaan, jos ei tykkää niin lopettaa leikin. En tosin tiedä ketään joka olisi lopettanut. :D

maiju100
PK

Siveysvyö saattaa kuulostaa varsin keskiaikaiselta. Kannattaa googlettaa cb-6000 niin tietää mistä näissä on kyse. Suosittelen kokeilemaan, jos ei tykkää niin lopettaa leikin. En tosin tiedä ketään joka olisi lopettanut. :D

Meil oli aluks toi muovinen kuustonninen mut se ei kestänyt vaan hajos aika nopeesti ni tilattiin netistä metallinen mut sama näköne. Tää on ollu meidän kahden hauska leikki eikä meillä (mulla) ole aikomustakaan lopettaa sitä!! ;) Välillä unohdi laittaa sen bflle ja heti sen kiinnostus muhu loppu... mut muute se on ihquu ku mulla roikkuu avaimet kaulas ja "paikat" o lukos ni saan hellintää ihan sikana joka ilta eikä mun ees tartte antaa sille jos en jaksa tai haluu!! ;D 

Liz

Nyt kun kultsi on ollut jo jonkin aikaa lukossa, niin ei voi kuin suositella. Se on niin ihanan huomavaainen. Aion pitää sitä ainakin vielä kuukauden lukossa :)

TaikaAnnika

Mies saa käydä ulkona poikien kanssa niin paljon kuin haluaa kunhan vain munat on lukossa =) Ei tarvitse murehtia, että se hölmöilisi kännissä sillä kotiin ei ole takaisin tulemista bile illan jälkeen jos siveysvyö on poistettu. Edelliset poikaystäväni pettivät minua minkä ehtivät mutta luottamuksen säilyttämiseksi nykyinen poikaystäväni suostui tähän "järjestelyyn" eikä ole siitä valittanut ;) Ja täytyy myöntä... saan mäkin siitä vähän kiksejä kun tiedän poikaystäväni kalleuksien olevan hallussani ;) 

JennaJee
TaikaAnnika

Mies saa käydä ulkona poikien kanssa niin paljon kuin haluaa kunhan vain munat on lukossa =) Ei tarvitse murehtia, että se hölmöilisi kännissä sillä kotiin ei ole takaisin tulemista bile illan jälkeen jos siveysvyö on poistettu. Edelliset poikaystäväni pettivät minua minkä ehtivät mutta luottamuksen säilyttämiseksi nykyinen poikaystäväni suostui tähän "järjestelyyn" eikä ole siitä valittanut ;) Ja täytyy myöntä... saan mäkin siitä vähän kiksejä kun tiedän poikaystäväni kalleuksien olevan hallussani ;) 

Kuulostaa hyvälle idealle :) Tätä käytäntöä on pakko kokeilla meilläkin!! 

badass

no on teilläkin luottamuspulaa suhteessa jos ei ilman tollasta voi käydä ulkona. jätkien saunaillat varmaa aika kiusallisii jos tollasen kans joutuu kulkemaan. aika sickkii

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat