En pääse pettämisestä yli

idontknow

Mitä tehdä kun ei enää pysty luottamaan toiseen vaikka kuinka tahtoisi? Rakastan miestäni ylikaiken, ja hän myös minua, mutta silti minulla on aina sellainen tunne että jotain tapahtuu seläntakanani. Olen kohta menettämässä mielenterveyteni tämän johdosta kun saan päivät ja yöt miettiä että milloin  taas saan kuulla jotain uutta.. Elämä ilman häntä tuntuu tosi hirveältä edes ajatella, mutta en tiedä miten päästä tästä luottamuspulasta ylitse. Olen jutellut hänen kanssa asiastaan monesti, mutta tuntuu että hän ei täysin ymmärrä. Eli siis kannattaako tälläistä suhdetta jatkaa jos ei vaan yksinkertaisesti pysty luottamaan toiseen? Haluaisin kuulla kovasti muiden kokemuksia asiasta! Miten suhde on jatkunut, tai onko sitä edes pystytty enää jatkamaan pettämisen jälkeen?

Kommentit (1)

Vierailija

Hei!

On aivan ymmärrettävää ja luonnollista, ettei luottamus palaa heti, tai pitkänkään ajan jälkeen entiselleen varsinkaan, jos sen eteen ei tee kovasti töitä. Teidän molempien on panostettava asiaan. Miehesi pitää jaksaa käydä samat keskustelut ja epäilykset aiheet kansaasi läpi uudestaan ja uudestaan, pyydeltävä anteeksi ja käyttäydyttävä ihmisiksi ja osoitettava olevansa luottamuksesi arvoinen, mutta myös sinun on tehtävä oma osuutesi.

Tiedät hyvin itsekin, ettet voi jatkaa suhteessa, jossa joudut jatkuvasti epäilemään kaikkea. Sen sijaan että ajattelet joka kerta "mitä jos", ajattele "mitä jos ei". On varmasti sinullekin todella stressaavaa vahdata ja miettiä miehesi jokaista liikettä.

Tiedän kokemuksesta, että aikaa se vie, mutta ei pidä antaa periksi. Voit keskustella asiasta miehesi kanssa juuri niin monta kertaa kuin haluat ja sinun tarvitsee.

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat