väärästä syystä suhteessa?

ANNI

Onko väärin olla suhteessa sen takia ettei halua jäädä yksin?

Rakastan miestäni, tai jos edes tiedän mitä se tarkoittaa(siltä se välillä tuntuu)

mieheni on alituisesti perässäni ja palvoo minua ja rakastaa(tai ainakin sanoo)

olemme eronneet monet kerran , kerran puoleksi vuodeksi. otin uuden miehen muutamassa päivässä jota petin muutaman kerran, erottii ja haikailin exäni perään taas kunnes tajusin että hän rakastaa täysin samanlaista tyttöä kuin minä mutta eriä!! sain vinguteltua miehen itselleni mutta taas sama tunne?

olen mustasukkainen ja miehenikin on. olemme olleet nyt yhdessä 5 kuukautta tuon edellisen tapahtuman jälkeen.. katselen paremman näkösiä miehiä mutta suutun kiehuvasti jos mieheni katselee..  en halua olla ketään huonompi

tiedän ettei mieheni aio olla minun kanssa aina, en usko siihen että olen hänen ensimmäinen ja viimeinen 

mutta rakastan häntä ja tiedän että hän ansaitsee parempaa ja haluaisin muuttua mutta miten teen sen .

olen muuttunut kyllä paljon siitä kun aloimme seurustelemaan, en suutu enään niin helposti ja annan hänelle aikaa ja hetken tuntui kuin kaikki olisi ollut unelmaa, olemme suunnitelleet muuttoa yhteen eri paikkakunnalle ensi vuodesta lähtien

mutta olen alkanut nyt kisaamaan harrastuksessani enkä näe poikaystävääni enää paljon yhtään ja olemme alkaneet taas riitelemään. hetken jo meinasin hairahtua pettämisen tielle.

poikaystäväni sanoi minulle näin : jos katsotaan tätä hetkeä, en halua seurustella. mutta jos katsotaan entisiä hetkiä, haluan seurustella, mutta en tiedä tulevaisuudesta että pysyttäisiinkö yhdessä jos riidellään koko ajan 

eikä tilanne muutu, seksikään hänen kanssaan ei enää maistu kun pari kertaa se on mennyt niin että hän on tullut ja se on siinä(kesto ehkä 10 min jos esileikki lasketaan mukaan)

mitä minun kannattaa tehdä? kannattaako erota ja itkeä ja kärsiä siitä --> en osaa pysyä erossa hänestä ettei sama kaava toistu( OLEN YRITTÄNYT )kun heti kun pyydän häntä takaisin , hän tulee

kannattaisiko odottaa että hän jättää?--> sillon ei tule takaisin koska mies on sellainen että kun jättää ni takaisin ei tule, ei varmasti. 

tein niin omaa tyhmyyttäni että vein asiat nii pitkälle ja hankalaksi että hän oli jättämässä, tajusin että hän jätti ja murruin, en olisi halunnutkaan sitä?? hän tuli äkkiä takaisin omasta aloitteestaan ettei haluakkaan erota...

MITÄ TEEN, olen 16 ja poikaystäväni myös... voisin kuvitella perheen hänen kanssaan ja haluan hänet mutta haluan muuttaa itseni..... 

Kommentit (4)

Vierailija

Voi hyvä luoja!! Mie luulin ihan tosissani et oot joku 20-30 ja sillä tavalla ajattelin asiaa jopa vakavasti.. Mu kuustoista.. Ehkä kannattas vaan miettiä omaa elämää ja kouluu, eikä mitään yhteen muuttoja tai sen vakavampaa. Jos kerta tuntuu paskalta nii sit tuntuu eikä siin auta ku erota. Ton ikäsenä paljoo kannata asioita viel hyvin monimutkasesti miettiä. Nauti siitä mitä on ja sillä siisti. Keskity ittees ja kouluun äläkä johonki miehee. Molemmat ootte nii nuoria, et jos nyt jo tuo teidän parisuhde on tollasta nii varmasti se on jatkossakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat