Pelimiehet

^Pinja-91

Tapasimpa tässä tämmöisen mukavan herran serkkuni kautta ja häneltä sain jo vähän alkuinfoa, että tämä ko. tyyppi on oikein mukava kaverina, mutta ei kohtele naisia aina niin kauniisti, että hänellä naisia tulee ja menee.

Tutustuttiin siinä illan aikana ja hän oli todella mukava ja humoristinen tyyppi ja meillä synkkas hyvin, joten ajauduimpa sitten vähän lähempään tuttavuuteen tämän miehen kanssa ja ehdotin sitten myöhemmin jospa me voitas tämmöistä viidenkaveruutta harrastaa toisinaan, en tarkoita pelkästään makuuhuoneen puolella, mutta juurikin sitä, etten hae hänestä mitään vakavaa. Oletin, että hänellekkin sopisi todella hyvin tämmöinen sopimus. Olemme aika erilaisia mieltymysten puolesta, etten näe suhdetta kovin mahdollisena.

Nytpä kuitenkin hänen puolelta on tullut sellaista puhetta, että hänpä haluiskin jotain muuta ja nämä perusselitykset, ettei vain ole löytänyt sitä oikeanlaista naista blaablaa. Minä olen nyt niin ihmeellinen nainen kaikin puolin.. En todellakaan ole täydessä uskossa hänen puheisiinsa, mutta mietin kuitenkin kuinka pitkään toista on "luvallista" epäillä? Voiko se tarkoittaa mitä se puhuu?

Eli kannattaako pelimiestä koittaa kesyttää vai ovatko he vain sen uutuudenviehätyksen verran mukana kunnes seuraava uutukainen vie mukanaan. Tällä tapauksella, kun pettämismenneisyys on myös.

Myönnettäkööt, että minussakin asuu pieni peluri, mutta tiedän rajani, jos olen suhteessa niin olen uskollinen. Enkä koskaan halua satuttaa ihmisiä omaksi ilokseni.

Kommentit (2)

ANNI

tunnustan että täällä samanlainen ongelma oli aikoinaan , seurustelin pelurin kanssa ja hän minut jätti kuukauden päästä ja otti seuraavana päivänä uuden. tietooni sain että oli just eronnu ja olin laastari, ei musta kuulemma edes pitänyt vaikka väitti rakastavansa.. vuodenn ajan oli välillä jonkin sortin vispiläkauppaa ja aina rakastuin uudelleen ja tulisemmin ja teki aika kusiset, ( millon ei ilmestyny paikalla ja millon oli kenenki muun naisen kans) mut siitä kun oli kulunu se vuosi ja olin oppinut hänen avulla olemaaan kylmä ja ehkä jopa pelurikin niin se sanoi mulle nuo samat sanat että on niin rakastunut ja sitten taas kuulin että on sanonut irti edellisen parisuhteensa pari tuntia sitten. päädyttiin sitten kumminkin yhteen ja mies on ollut kuin unelma mmutta itse muutuin niin katkeraksi että mä olen nykýään se pahoilainen suhteessa ja mies on enkeli...  :D   

sanoisin että ota riski jos siltä tuntuu mutta älä luovuta ittees kokonaan sille ettei tuu turhan syviä haavoja niinkuin mulla. sittenhön se selviää ajan mittaan onko se sanojensa mittainen mies.

^Pinja-91

En kyllä itsekkään vielä tiedä mitä haluan tästä tyypistä. Sekin pelko mielessä, että hän olisikin tosissaan ja minä en, mutta pelurin pitäisi toki olla varautunut siihen, että joskus se osuu omaan nilkkaan.

Noh pitää rauhassa katsoa mihin tää lähtee menemään :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat