Hollywood news

Kommentit (9)

Ansku

Voi kiitos näistä vinkeistä, pistetään odotuslistalle :) Oletko Gleetä katsellut? Tuosta elokuvasta tuli mieleen vähän kyseinen sarja, kun siinäkin on lauluryhmä, joka kilpailee! 

Itse katson sarjat myös jenkkien tahtiin - lempparien jatkumista odotellessa... :) 

Vierailija

Joo olen katsonut Gleetä, jossain vaiheessa putosin kuitenkin kärryiltä ja sen jälkeen ei ole tullut seurailtua. :) HIh ja joka syksy yllätyn miten yhtäkkiä aikataulu sarjojen osalta muuttuukaan, kesällä kun ei tule juuri mitään ohjelmia ja sitten tulee vaikka kuinka paljon :D

audrey

Ihanaa, etten ole ainoa 90210-fani :D Suomessahan sitä näytettiin vain ensimmäinen kausi (kai?), eikä se kieltämättä ollut mikään huippuhyvä, mutta nämä seuraavat kaudet ovat kyllä olleet aivan huippuja! Kukaan ystäväni ei tätä sarjaa ymmärrä lainkaan vaan ajattelee sen olevan ihan varhaisteineille suunnattu, vaikka mielestäni tämä sopii varttuneemmankin katsoja seurattavaksi aivan hyvin! Jännityksellä odottelenkin, millaisen jatkon viime kauden päätösjakso saa.. :)

Vierailija

:) TOdellakin, minusta tuo ensimmäinen kausi oli myös huono mutta se on parantunut joka kaudella. Nyt en malta millään odottaa uusia tuulia joita sarjaan onkaan luvassa kun näyttelijät ovat hiukan vanhempia kuin ennne. :) 

Elli

Vikaa videoo ei nää Suomessa.. Oon liian laiska menemään juuri nyt Youtubeen, mutta täytyy laittaa toi sarjan nimi korvan taakse :) Kivoja postauksia ollut taas viime aikoina (kuten siis ennenkin)!

Vierailija

:( VOi ei, harmi. Voin sanoa että traileri sarjaan vaikuttaa kyllä hyvältä ja sitä on promottu todella paljon täällä! Ja voi kiitos ihana, todella kiva kuulla!

Tarja

Ihanaa, toivottavasti Greyn anatomia jatkuu pian Suomessakin! Viimeksi se loppui siihen lento-onnettomuuteen, ja malttamattomana odottelen jatkoa, ihan paras sarja :)

Vierailija

Joo ei siellä paljon jäljessä tulla kun uusi kausi jatkui juuri siitä lento-onnettomuudesta. Aika jänniä jaksoja on kyllä ollut!:) Ja itse tykkään myös tosi paljon tästä sarjasta!

Suvi

Harmittaa, kun Suomessa ei pyöri kaikkia tosi hyviä ja suosittuja sarjoja, mitä Jenkeissä on. Tällä hetkellä seuraan itse mm. Homeland, Person of intrest, Suits ja Burn Notice, joita ei Suomessa pyöri. Jenkkitahtiin seuraan myös näitä sarjoja, jotka pyörivät Suomessa kaksi tuotantokautta viiveellä: NCIS, How I met your mother, Big bang theory, Dexter, Flashpoint, Body of Proof ja Weeds. Harmikseni esim. Alcatraz:a tuotettiin vain yksi tuotantokausi, ei ilmeisesti saavuttanut riittävää suosiota siellä.

Uusissa leffoissa tuppaa olemaan se vika, että kun katsoo kahden minuutin trailerin, on katsonut jo koko leffan, eikä kannata raahautua teatteriin. Tuokin "Pitch Perfect" vaikutti ensimmäiset 20sek kiinnostavalle, mutta sitten trailerissa kerrottiin kaikki leffan vitsit, eikä enää innosta. Höh.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat