GRIMACE

buzzlightyear

natalian blogi on parhautta, kirjoitus on hallussa ja kuvat mielenkiintosia, lisäks asenne kohillaa! ehdottomasti mun lempiblogi :-)

Sivut

Kommentit (21)

jembu

aivan mahtava blogi ja tihkuu omaperäsyyttä! itseluottamus kohillaan ja saa mutki aina nauramaa! Aivan mahti blogi :)

inkawr

Aivan mahtava blogi täytyy myöntää, tää tyttö tietää mitä kirjottaa ja eläytyy siihen täysillä. Sitä tunteen määrää, välittyy tänne ruudun toiselle puolellekin :-)

isoveli123

tää  tyttö kirjottaa kyllä sydämestä eikä monia tällasia blogeja tai tollasia ihmisiä oo maailmassa montaa. ootan aina seuraavaa postausta ja jos sitä ei ilmesty parin päivän sisällä rupean selailemaan vanhoja postauksia. <3

asdfh

Mitä se kertoo ihmisestä kun se on uusimmissa ja tykätyimmissä samaa aikaa ? NATALIA OOT AWESOME ♥ sä niin viet tän :)

emmaaaa
asdfh

Mitä se kertoo ihmisestä kun se on uusimmissa ja tykätyimmissä samaa aikaa ? NATALIA OOT AWESOME ♥ sä niin viet tän :)

oon NIIIN samaa mieltä! ♥

heivaan

En nyt tiedä kuinka paljon natalialla olisi annettavaa, sillä muiden ehdokkaiden blogit liittyvät muotiin ja kaunetuteen ainakin jossain määrin ellei kokonaan. Natalian blogi on ehkä enempi nuorille suunnattu, mutta hieno blogi kerrassaan!

sateenkaari

Natalian blogi on mun lemppari, sen kirjotus saa mut aina nii hyvälle tuulelle ja sen kuvat, odotan innolla aina seuraavia postauksia. Natalia vie voiton !! 

sateenkaari
HYSNE

tän blogin tekstit tulee ihan täydestä sydämestä ! parhautta ♥

JUST NIIN (: !

hemuli

ihania kuvia, kauniita kasvoja, itseluottamusta, rohkeutta, luovuutta, hyviä fiiliksiä, ihanaa tekstii ja mukavaa meneilyyy! wehei, lempi blogi.. ♥♥

smile

Natalia on erilainen ja iloinen ihminen, jonka blogi on yks parhaista mitä oon koskaan lukenut ! Toivon että Natsku saa paljon ääniä, koska se ansaitsee todella voiton :) Ääniä siis Natalialle

nojoo

no siis mun mielestä tää blogi on kiva jos on teini, mutta aikuisemmat ei ehkä suuremmin välitä tämän ikäisten "teiniblogeista". itseäni ainakin harmittaisi jos lehden kuvauksiin tulisi 16-vuotias, ei sellainen juttu aikuisia kiinnostaisi, cosmo on kuitenkin ehkä pääsääntöisesti yli kahdeksantoistavuotiaiden lukema. tämä kuuluisi ennemminkin demiin. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat