KAROSTARDUST

-

ihana blogi!

Sivut

Kommentit (23)

1fani:D

PARASTA! jutut on niin mielenkiintoisia ja hengeltään erilaisia kuin monen toisen blogissa : )) teksti on helposti ymmärrettävää ja viihdyttävää : )))

karkki

Sanavalmista tekstiä ja ihanaa, luontevaa kertomista kaikista asioista maan ja taivaan välillä! Parasta on se, että vastoinkäymisiä ei "piilotella"/kerrota vaan niistä elämän tähtihetkistä

Sin

<p>Elävä todiste siitä, että nainen voi olla äärettömän kaunis ilman överiä photoshoppaamista. ihanat pisamat!

Just

Nevah paljasti itsensä kirjotusasulla, ainakin itse taidan aavistella kuka on tuon nimimerkin takana myös hänen blogiaan seuranneena. Häpeäisit, itsekin mukana tässä ja tulet kanssasisaria mollaamaan? Muakin ällöttäis näyttää sulta.

Mutta niin, jotta tästä ei tulisi taas draamaa (mitä tuo yksi ilmeisesti rakastaa) niin täytyy sanoa, että kirjoitat tosi hienosti ja omaat upean ulkonäön.<3

Emilia

En kestääää aina on joko mukamas "massaa" ja sit jos sä et oo täysin massatuotos niin saa paskaa niskaan koska oot erilainen :D huoh :D ihana muruseni, tsemii <3

Vierailija

Maistuu kusetukselta, miten jollain rasittavalla teinimammalla muka olisi paljon enemmän ääniä, kuin monella OIKEASTI suositulla bloggaajalla? Tässä blogissa ei ole pisaraakaan cosmomateriaalia.

Vierailija
Vierailija

Maistuu kusetukselta, miten jollain rasittavalla teinimammalla muka olisi paljon enemmän ääniä, kuin monella OIKEASTI suositulla bloggaajalla? Tässä blogissa ei ole pisaraakaan cosmomateriaalia.

niin mitenkähän sä luulet että tässä olis kusetettu? :D ei ole mahdollista. Karolla sattuu olemaan melko laaja fanbase, käyppä katsomassa kuinka monta lukijaa blogilla on, ja siinä vasta rekisteröityneet bloggerin lukijat! anonyymejä lukijoita varmasti saman verran.

Karolla on lukijoita niin toisissa "teinimammoissa"/äitibloggaajissa, kuin myös meissä muissa, jotka seuraamme Karon blogia sen takia, että se on laadukas, ihana blogi, jossa muutakin kuin pelkkää esittelyä tavaroista jotka ostettu. :)

Lisäksi, itse en näe näissä "oikeasti suosituissa" blogeissa mitään sisältöä. barbimaisia tyttöjä toisensa perään esittelemässä sitä että rahaa löytyy! :D

ja jottei kohta tulla sanomaan että "sä oot itse Karo joka tän kirjoitti", kerron että nimeni on Maiju V. Bloggerissa nimellä Annele.

go Karo!! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat