Poikaystävän ex.

Viwwa

Poikaystäväni exä seuraa meitä melkein joka paikkaan. Muutama viikko sitte kävimme poikaystäväni kanssa kaupassa, jossa exä sattui yllättäen olemaa kaverinsa kanssa. 

Tää exä ja sen kaveri ootti autos, nii kauan ennenku lähettii kaupasta ja lähti seuraamaa meitä. Keksii mitä säälittävimpiä tekosyitä, et kuulee edes poikaystäväni äänen. 

Kerran olimme menossa nukkumaan, ja yllättäen tämä exä soittaa " ootsä yksin kotona?" "En." "Ai, no voinks mä tulla käymää? Ku mun tavaroit on siel." Jota ei täällä todellakaan ole. 

Nyt kun poikaystäväni ei ole vastannut puheluihi, se pommittaa viesteillä. 

Laitto mullekki yks päivä viestin "Se on sit pettäny sua ton ja ton kaa." Eli yrittää tehdä kaikkensa saadakseen meidät eroomaan, vaikka hän itse asuu oman poikaystävänsä luona. 

Oisko kenelläkään mitään neuvoja, miten sais ton vainoomisen loppumaan ?

Kommentit (4)

J

Ehkä hieman häiriintynyt ihminen :D Teillä molemmilla, siis sinulla ja poikaystävälläsi kannattaa todellakin ilmaista selvästi hänelle, että ette ole kiinnostunut pitämään häneen mitään yhteyttä etkä usko hänen valheitaan. Pyydätte lopettamaan kaiken yhteydenpidon koska se on täysin turhaa ja sanotte vielä lopuksi, että ette aio enää huomioida hänen puheluitaan tai viestejään. Ja jos hän vielä ottaa yhteyttä niin älkää vastatko. 

Viwwa

Olemme sanoneet asiasta, että viemme jutun eteenpäin jos ei auta. 

No, nyt ei ole pariin päivään mitään kuulunu, jos alkaa kuulumaa, nii täytyykin viedä asia eteenpäin. 

Kyl mäkin ymmärrän jos ei haluu exästä irti päästää, mut ite jätti.

Ja joo, on se kyllä hieman häiriintyny. :D

Jeppisjepulis

Mulla on melkeen samanlainen ongelma. Poikaystävän exä alkaa pommittelemaan viesteillä tietyin väliajoin. Ei onneksi viikottain, mutta noin 2 kuukauden välein tulee rakkauden tunnustuksia viestein. Minua asia häiritsee suunnattoman paljon vaikka ahdistelu on "vähäistä". Itse jouduin pistämään akalle viestiä ja tämä lupasi olla laittamatta viestiä, mutta ne lupaukset on nähty. Ja poikaystävänikin on sanonut, että lopettaisi, mutta ei.. Niin tosiaan itse oli myös jättänyt poikaystäväni. Tässä onkin pian aikaraja täynnä, eikun odottelemaan mahdollisia viestejä. Toivottavasti olisi jo ottanut opikseen.
Mutta tsemppiä sulle eiköhän ongelma ratkea. Jos ei nainen itse ymmärrä niin asian vieminen eteenpäin on hyvä ajatus. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat