Hassu vastaus treffipyyntöön..?

villainen

Pyysin tänään pitkäaikaista kaukoihastustani kahville ihan kasvotusten. Olin aika hermona mikä varmaan näkyi, mutta poikapa vastasi "No ihan sama mulle", kuitenkin hymyillen...ystävällisesti vai vähän kiusaantuneesti hymyillen, jaa-a? Sanoin ottavani yhteyttä fb:ssä...

Itsetuntoni on muutenkin aina säännöllisesti pohjamudissa, joten kannattaako sopia  sittenkään mitään? Mitä luulette, analysoinko nyt liikaa, oletteko itse törmänneet vastaavaan?

Kommentit (4)

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Rohkeesti vaa(: Ehkäpä se itekki on vähä hermostunu(: Itekki oon pari kertaa sopinu tollasia. Ja olin ihan hermoraunio. Hyvä että sain puhutuksi mittää :D Mut iha hyvin meni. Sovimme, että näämme jossain kaupungilla. Ku siellä on kuitenki vilskettä, nii eiköhä sitä puheen aihettaki saa aikaseksi(: 

Vierailija

Minusta tuntuu et tuo on niin tyypillinen tapa miehille vastata :D Eli siis kyllä, rohkeesti yhteyttä ja ohjat omiin käsiin.. Ei tuommosia tilaisuuksia kannata missata! Ole rohkea ja mieskin osaa sitä varmasti arvostaa! :)

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011
Suana

Minusta tuntuu et tuo on niin tyypillinen tapa miehille vastata :D Eli siis kyllä, rohkeesti yhteyttä ja ohjat omiin käsiin.. Ei tuommosia tilaisuuksia kannata missata! Ole rohkea ja mieskin osaa sitä varmasti arvostaa! :)

Näimpä(: 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat