Mies ei vaan lämpee!

Jansu

Mieheni oli käymässä tänää parkkipaikalla ja ajattelin sitten olla hyvä tyttöystävä ja yllättä hänet laittamalla kämpän täyteen kynttilöitä (mies rakastaa kynttilöitä) ja itselleni laitoin päälle korsetti setin mies tuli kotiin vie minut kyllä sänkyyn totesi että voi noita sun yllätyksii ja sit alkoi mutta mutta ja loputon mutta halali vaan ja sano että stressaa ja sanoin että no vaihdan vaatteet näytän naurettavalta ja nousin ylös ei mies mitenkää estelly vaan paineli koneelle ja kysyin että mikä nyt stressaa niin sanoi että ei oikeesti stressaa mikään ei vaan ollu valmis! jos ei kerran korsetti setti auta niin voitteko kertoo mikä auttaa olen epätoivonen!? ja ollaan seurusteltu kohta vasta 2kuukautta ei käi seksi voi näin nopeesti kuolla? mietin vaan mitä erikoista on ollu kaikissa muissa naisissa kaikissa exissä ja panoissa kun ei minussakaan ole mitään

Kommentit (2)

Nada

Annan sulle vinkin. Jos on jo tossa vaiheessa noin kylmä kohtelu eikä muka kiinnosta niin anna olla. Tossa vaiheessa on vielä helppo lähtee! Nimim. 3 vuotta yrittäny saada miestä kiinnostumaan seksistä eikä auta! :( Anteeksi suorasukaisuus mutta ei noi asiat tuu toimiin jos ei ne suju heti automaattisesti.

Vierailija

Minä komppaan täysin edellistä! pakkaa kassisi, korsettisi ja kynttiläsi ja etsi mies joka repii sen korsetin yltäsi ja hoitelee sinua kunnes kynttilät ovat palaneet loppuun!! ;D

itse olut kohta jo 3.v parisuhteessa, ja yhä saa "hätistellä" miestä kimpustaan että saisi välillä hengäntää :D rakastan sitä että mieheni haluaa minua yhä, ja sitä anaitsee kaikki, MYÖS SINÄ!! 

anna nykyisen herrasi jäädä rouva tietokoneen kanssa ihan keskenään, jos he kerran niin kovin viihtyvät yhdessä. kai hänrlle riittää sitten terveet kädet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat