Niin hankalaa tulla itsekkäiden ihmisten kanssa toimeen...

Seuraa 
Liittynyt16.8.2011

Olen luonteeltani melko kiltti mutta päähän pistoksen saadessani myös äärettömän itsepäinen, mutta loppujen lopuksi hyvän tahtoinen ihminen, jonka kanssa on helppo tulla toimeen. En ole se tyyppi joka viihdyttää kaikkia vaan se, johon ihmiset luottavat ja jakavat salaisuutensa.

Nykyään olen huomannut etten voi enää kestää näitä itsekkäitä ihmisiä, jotka elävät oman napansa ympärillä ja ikävä kyllä eräs läheinen henkilö on tälläinen. Meidän välit ovat alkaneet todenteolla rakoilla, enkä tiedä mitä enää voin tehdä. Tiedän etteivät ne asiat varsinaisesti kuulu minulle, joissa tämä tyyppi käyttäytyy erittäin lapsellisesti eikä ota ketään ihmistä huomioon tai osaa arvostaa sitä jo mitä hänellä on. En enää viihdy tämän tyypin seurassa, vaikka tiedän että hänellä on vakavia mielenterveysongelmia ja tarpeeksi hankalaa ilman että minunkin kanssa menisi välit kokonaan. Tämä ihminen on kuitenkin tärkeä osa elämääni ja tulee väkisinkin olemaan. Miten ihmeessä voisin sivuuttaa hänen hirveän puolensa niin etten antaisi sen vaikuttaa meidän suhteeseen? Minun on kuitenkin pakko sietää hänellä jollakin asteella.

Aika sekava selostus, jos ette tajunneet niin voin kyllä vastailla lisäkymyksiin.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat