Jatkanko suhdetta vai en?

peacelovefaith

Olen seurustellut nyt melkein vuoden minua kolme vuotta vanhemman kanssa. Kemiat kohtas heti, kun nähtiin ja ihastuttiin, rakastuttiin. Olen nyt kuitenkin alkanut miettimään tahdonko jatkaa suhdetta. Olen itse 18 vuotias ja meillä on erilaiset elämäntilanteet. Mies on töissä 4 päivää viikosta toisella puolella Suomea. Viikonloput vietetään kokonaan yhdessä. 

Rakastan miestä syvästi ja tahtoisin olla hänen kanssaan. Mies käy kerran tai pari iltaisin töitten jälkeen pubeissa kaveriensa kanssa. Tiedän, että hän ei pettäisi, mutta kuitenkin tulen ajatelleeksi sitä. Tämä on ensimmäinen "suuri" rakkauteni ja epäröin olisiko minulle parempi tuolla jossain... En tiedä yhtään mitä tekisin

Kommentit (2)

Vierailija

Hei!

Ensinnäkään kukaan ei voi sanoa puolestasi kannattaako sinun jatkaa suhdettanne, vai ei. Sen voit tietää ja päättää vain sinä itse. Tässä sinulle kuitenkin yksi neuvo. Kysy itseltäsi oletko onnellinen? Kuinka usein olet onnellinen ja tekeekö miehesi sinut onnelliseksi, vai johtuuko onnellisuutesi muista asioista? 

Listaa kaikki suhteen hyvät asiat. Sitten huonot asiat. Puntaroi, kummat painavat vaakakupissa enemmän.

Tärkein neuvo ja asia mitä sinun tulee tehdä, on kuitenkin tämä: keskustele miehesi kanssa. Kerro hänelle, että sinua pelottaa, että hän pettää sinua. Kerro hänelle, jos välimatka häiritsee sinua. Kerro hänelle kaikki tuntemuksesi hänestä ja teidän suhteestanne ja kuuntele mitä hänellä on sanottavanaan. Miettikää sitten yhdessä mitä asioille voitaisiin tehdä. Voisiko miehesi löytää töitä samalta paikkakunnalta? Entä jos muuttaisitte molemmat toiselle paikkakunnalle? Voisiko hän baari illan jälkeen soittaa sinulle? Tässä nyt ihan muutama ajatus mitä tuli mieleen. Sinä itse tiedät parhaiten, mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä. :>

T: Tintti

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

peacelovefaith

Kiitos♥ Saa nähdä mitä tapahtuu, juteltava ainakin on ja kunnolla. Kiitos neuvoista! Ihanaa kun joku osaa edes vähän auttaa....c:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat