Life of Silja

-

ihan hauska blogi, mutta en usko että kovinkaan montaa cosmon lukijaa kiinnostaisi lukea 16-vuotiaan teinin elämästä...

Sivut

Kommentit (23)

Emmi

joo ei. Postailee harvoin ja sisällöttömästi. Kaunis, mutta persoona ei paista blogista läpi ja Cosmonaisella pitää olla persoonallisuutta eikä pelkkää pintaa!

mm

Hohho, ompas ilkeetä/negatiivistä sanottavaa kaikilla. Mulla ei ainakaan oo tosta blogista mitään pahaa sanottavaa. Päinvastoin!!! ^^

melissa

Nätti kirjoittaja, mutta persoonallisuus kuin tiiliskivellä. Oikeasti, kuka näitä irtoripsi-purkkirusketus-klipsitukkien tusinablogeja jaksaa enää lukea? Ei cosmonaiset ainakaan. Eikä tuo myöskään mitään uutta!!

melissa

JOO  TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!! ei cosmonaiset lue tällaista. liian lapsi tyttö vielä on kirjoittamaan lehteen! kaunis (vaikka ei aitoa kauneutta) ja muuten kivan oloinen "kulta lusikka suussa syntynyt", mutta kilpailu on hänelle väärä.

miau

Kaks edellistä taitaa olla samalta kirjoittajalta :DD Ja oot laittana ihan tismalleen saman kommentin moniin muihinkin blogeihin. Omaperäistä ;D Suosittelen perehtymään blogeihin uudestaan

Nounou!

Silja päivittää blogiaan nykyään todella harvoin! ja postaukset on nykyään vaan lyhyempiä ja lyhyempiä, ja totta se että noin nuori ei kuulu cosmoon. vähintään 18 vuotias!

melissa
miau

Kaks edellistä taitaa olla samalta kirjoittajalta :DD Ja oot laittana ihan tismalleen saman kommentin moniin muihinkin blogeihin. Omaperäistä ;D Suosittelen perehtymään blogeihin uudestaan

mä olen kirjoittanut sen ylemmän kommentin ja tiesitkö , et maailmassa saattaa olla monta muutakin "Melissa" nimistä?? JA MITÄ SITTEN VAIK OLEN KIRJOITTANUT SAMAN MELKEIN SAMAN TEKSTIN USEAMPAANKIN BLOGIIN?!?!? samanlaisia blogejahan ne on. tollasia tusina blogeja ei cosmoon tarvita.

hei please
melissa

Nätti kirjoittaja, mutta persoonallisuus kuin tiiliskivellä. Oikeasti, kuka näitä irtoripsi-purkkirusketus-klipsitukkien tusinablogeja jaksaa enää lukea? Ei cosmonaiset ainakaan. Eikä tuo myöskään mitään uutta!!

Kiva melissa kun postaat nyt mun KILPSIworldille laittamaa kommenttia ympäriinsä :D Mut eipä siinä, käy se tämän(kin) blogin kommentiks.

heips

en nyt sanois että on jotenki "ilkeetä" ilmaista toivovansa vähän omaperäisempää ja räväkämpää sisältöä cosmolta kuin näitä alaikäisiä prinsessoja joidenka postaukset sisältyvät gina tricotin vaatteiden esittelyyn :) life of silja, far from perfect, mitä näitä nyt on.. samaa (anteeksi) p*skaa eri paketissa.

memi-

Haha vai kypsä ikäisekseen.. Katsokaapa huvikseen miten kärkkäästi tämä teini vastailee pienimpäänkin kritiikkiin, siitä jo huomaa miten lapsellinen ja itsekeskeinen tyyppi on kyseessä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat