Miehet ja peppuseksi

utelias

Minua vähän mietityttää se, että tykkäävätkö normaalit heteromiehetkin (tai jotkut heistä) siitä kun HEIDÄÄN sisään tullaan takaluukun kautta tai esim. hyväillään sormella sieltä? Tiedän että kivesten ja peräaukon välistä hyväilystä mies tykkää, mutta tahtooko hän sormeni sisäänsä jos hän jatkuvasti laittaa kättäni taakse päin?

Kommentit (13)

utelias

Kiitos, nyt sain varmuutta ettei se ole ihan outoa ja muualtakin kerkesin jo lueskelemaan vähän enemmän aiheesta. Kaverilta itseltään en kerta vielä kehdannut mielipidettä kysyä. Täytyypä seuraavalla kerralla viedä kättä siis vielä hieman pidemmälle ;)

mies90

Itse ainakin tykkään. Pitää vain olla sopivan kuumissa tunnelmissa jo valmiiksi. Enemmän pidän ehkä pelkän aukon hieromisesta kuin sormesta sisällä. Paras tapa saada mies suostuteltua on tehdä kunnon käsihoito liukkarin kanssa ja rohkeasti vain edetä taaemmas. Ilman liukkaria tuntuu epämiellyttävältä. Siinä samalla kun liukkaria levittelee ottaa käsittelyyn kivekset ja välilihan niin tulee jo valmiiksi liukkautta sinne taaemmaskin. Pakarasta kannattaa ottaa hieman kiinni ja levittää sivulle niin pääsee sinne reiällekin helpommin. Muuten joutuu ikävästi tunkemaan jos mies ei ole valmistautunut peppuansa esittelemään. Tietysti voit kysyäkin etukäteen mutta luulen että monilla on jonkilaisia ennakkoluuloja asiasta jolloin suora toiminta voisi toimia paremmin.

Ansku

Meillä yleensä edetään sillei, että hieron suht eroottisesti hierontaöljyllä miehen selkää ja muuta kroppaa ja sit jossain vaiheessa siirryn hieromaan pakaroita, joihin yleensä keskityn aika pitkään. Siinä pikkuhiljaa tulee myös liuteltua sormea/sormia pyllyvakoa pitkin aina vähän lähemmäs reikää. Se rentouttaa miehen lihaksia, ja helpottaa sinne sisäänpääsyä.

Sitten mies kääntyy selälleen, lisäilen käsiin liukkaria ja samalla ehkä vähän suutelen miestä. Hieron palleja ja taas pyllyvakoa, ja alan pikkuhiljaa hyvin liukastetulla sormella siirtyä reiän sisään.

Tässä siis nyt yksi esimerkki vielä siihen miehen rentouttamiseen ja sinne reiän lähettyville siirtymiseen. :)

mies90

Naisen peppua on ihan ok ja normaalia hyväillä mutta miehen ei? Se on muka jotenkin niin homoa vaikka nainen miehen peppua koskettelisikin. Ahdasmielistä sanon minä. Ehkä hardcoretasoa Cosmopolitanin lukijoiden keskuudessa mutta aika perusjuttuja jos niihin oikeasti hurjiin juttuihin vertaa mitä seksuaalisuuden nimissä tehdään.

city of justice

Ei minusta mikään seksissä ole outoa. Okei, ulosteleikkeihin ei kannata alkaa jos ei ensin kysy toiselta, mutta kyllä muuten on ihan ok tunkeutua toisten sisään kaikin mahdollisin keinoin. :D

Joku
utelias

Minua vähän mietityttää se, että tykkäävätkö normaalit heteromiehetkin (tai jotkut heistä) siitä kun HEIDÄÄN sisään tullaan takaluukun kautta tai esim. hyväillään sormella sieltä? Tiedän että kivesten ja peräaukon välistä hyväilystä mies tykkää, mutta tahtooko hän sormeni sisäänsä jos hän jatkuvasti laittaa kättäni taakse päin?

Kannattaa varmaan häneltä kysyä haluisiko hän niin tehtävän ja jos itse olet myös valmis kokeilemaan sitä mikäli miehesi toivoo sitä...

Mutta miehille löytyy myös leluja käytettävän esim tappeja, g-piste kiihoittavia tappeja yms jos hän sellaisen haluaisi.

Kuullut puhuttavan että peräaukon kautta saadut orgasmit olisivat paljon voimakkaampia kuin normaalisti saadut.

Itse olen tilaillut kaikenlaisia leluja itselle ja vaimolle tuolta.

www.eros.fi hyvä ja monipuolinen sivusto että sieltä leluja tarpeen mukaan.. ;)

Vierailija

Pelkkä peräaukon ja välilihan hyväilykin tuntuu uskomattoman hyvältä.
Peräaukon välilihan puoleisen reunan rytmikäs painelu orgasmin aikana tuottaa ainakin minulle huomattavasti voimakkaamman orgasmin.

boy 95
Seuraa 
Liittynyt19.4.2015

ite kyllä rakastan ku nainen hyväilee peppua <3 ! se on paras tunne ikinä kun hitaasti sormet liukuu kiveksiltä välilihan kautta ja hellästi tytön pienet sormet yks kerrallaa uppoaa pyllyy ja sieltä kun löytää vielä g-pisteen niin huhhuhu, pelkällä pepun sormettamisella oon lauennu ja se oli elämäni parhaita orgasmeja sen jälkee säännöllisesti ollu dildo mukana runkatessakin. suosittelen kyllä kaikkia koittamaa ! :)

boy 95
Seuraa 
Liittynyt19.4.2015

mutta onhan se ekaa kertaa tai ekoilla kerroilla silleee "noloa" ehottaa pepun sormeilua tai dildoilua muttta ehdottomasti wörttiä kyllä! mitäs mieltä naiset, kiihottaako ketää ajatus miehen pepun sormeilusta ja dildoilusta tai jopa straponilla panemisesta? :)

Mies 40v

Nykyisen puolison kanssa on löydetty tämä "painetta"helpottava eturauhasen hyväily. Monesti sormikin riittää mutta sauvan (g-piste) avulla saavuttaa parhaan orgasmin ja hulluinta on että heti uudelleen on valmis aktiin. Useasti ensimmäinen laukeaminen tapahtuukin suuseksissä jonka jälkeen sauva yhä paikallaan voimme nautiskella pitkästä rakastelusta. Ja kyllä, puolisoni kiihottuu suunnattomasti jo pelkästä sauvan työntelystä. Puheissa on ollut strap on myös, mutta mallia emme ole päättäneet vielä. Kenties joululahja, yhteinen sellainen :) Mutta kannattaa kokeilla rohkeasti miehet, uskoisin että voimakkaamman orgasmin saaminen kiinnostaa kaikkia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat