Pikkuveijarin säikähdys

MetsäKeiju

Meillä on ongelma.. Olemme seurustelleet mieheni kanssa jo 2. vuotta.. Mutta yksi asia minua häiritsee! Aina kun olemme aloittamassa itse toimintaa, niin homma lopahtaa. Mieheni pikkuveijari säikähtää kortsua ja homma onkin sitten siinä. Onko teillä kokemuksia siitä kun mies ei pysty yksinkertaisesti vaan harrastamaan seksiä?

Kyllä meillä kaikki muu onnistuu, muttei itse seksi.. Asia on häirinnyt minua jo pitkään, mutta olen vaaan antanut sen olla.. Olen yrittänyt aloittaa keskustelua hänen kanssaan , että mistä ongelma johtuu mutta hän ei halua puhua asiasta.. Kaikki vinkit otetaan vastaan!!

Kommentit (4)

Ansku

Kortsupaniikki? Tai en tiedä onko sille parempaakin nimitystä, mutta ilmeisesti siis joillekin miehille tulee kai jonkin asteinen paniikki(?) kun kortsua pitäisi alkaa laittaa. Oletteko harkinneet muuta ehkäisyä? Esim pillereita tms. Tällöin mies pääsisi "vetämään paljaalla", mikä varmaan jännitystä lievittäisi.

Kaikille tämä ei ole vaihtoehto, joten jos se ei onnistu niin sitten voitte esim yrittää, että sinä laittaisit hänelle sen kortsun. Voit harjoitella vaikka dildolla, että pikkuveijari ei säikähdä, jos tulee sählättyä vähäsen. :)

Ja keskustelu on varmasti hankalaa, koska se varmasti nolottaa ja hävettää poikaystävääsi, mikä varmasti lisää sitä jännitystä. Eli ei kannata vaatia miestä keskustelemaan, tuo tunteesi ja tukesi esille muilla tavoin. :)

Kokeile vaikka hieroa miestä tunnelmallisessa kynttillänvalossa ja saada hänet rentoutumaan, sitten alat vaikka hellästi ottaa häneltä suihin. Jos siinä tuntuu seisovan hyvin, ja se on kestänyt jo jonnin aikaa niin voit yrittää laittaa kortsua paikoilleen ja koittaa ratsastusta tai jotain muuta asentoa. Itse en nyt muita vinkkejä keksi, mutta veikkaisin, että miesnäkökulmasta löytyy enemmän apuja, kun annat lisää tietoja tilanteesta. :)

mies90

Paras tosiaan kun nainen laittaa kortsun ja on päällä aluksi. Kaikkeen sähläämiseen menee muuten niin paljon energiaa että seisokki laskee väistämättä. Siis jos asiaa jo valmiiksi jännittää. Jos kortsun saa paikoilleen voi ottaa liukkaria käsiin ja hieroa sopivasti kovuuden entiselleen. Sitten kun mies on uudelleen rentoutunut kortsun laiton jälkeen onnistuu se ratsastaminen jo varmaankin ongelmitta. Sitten siitä on helppo siirtyä muihin asentoihin mikäli tarvetta ilmenee. Ei ehkä ensimmäisellä onnistuneella kerralla kannata muita asentoja edes kokeilla vaan antaa miehille varmuutta hoitamalla homma loppuun asti.

Ja tosiaan, kokemusta on. :D

Onnellinen1993

Meillä se meininki saattaa joskus lässähtää siihen, et kuuluu joku pieni ääni tai joku keskeytys hetkeksi, tai yksinkertaisesti mies ei saa pystyyn vaikka häntä panettaisi kuin hirveästi!

En tiedä mistä se johtuu, onko huono ajoitus seksille? vai eikö pikkukaveri vaan oikeasti sillä hetkellä kykene? Lainaten poikaystävän sanoja: "Minä kun haluaisin sua niin kauheen paljon, mutta tuo minun värkki nyt ei vaan suostu."

Aamuisin kyllä aina onnistuis kun on se aamustondis! Muttakun joskus olis kiva illallakin.
Mistä johtuu? Miehet vois valaista asiaa myöskin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat