Hyviä & Edullisia kampaamoita PK-seudulta!

Vierailija

Joo, elikkäs niiku otsikko sanoo. Oon muutanut tässä kuukaus sitten tänne PK seudulle ja nyt etsiskelen sellasta hyvää ja edullista kampaamoa. Kävin jo testaamassa kampissa sijaitsevan Hairstoren, josta seurasi tällainen sekasorto: http://www.this-symphony.com/2012/09/angry-post.html (linkki menee blogiini jossa kerron hius katastrooffistani). 

Olen ennenkin kuullut omalla paikkakunnallani pelkästään huonoa Hairstoresta. Mutta en ajatellut sen pätevän täälläkin. Noh, kaikkeehan sitä oppii kokeilemalla!

Nyt niitä hyviä kampaamoja tänne ! Ja jos kampaamolta löytyy nettisivu nii linkkiä kiitos! :)

Nii ja jos löytyy näitä kohtalo tovereita että hiukset on menny pilalle kampaajalla nii saa toki jakaa!

Kommentit (7)

Samantha

Voi ei! En käy ikinä Hairstoressa jos siellä pilataan tolleen hiukset!

Minkä hintainen on edullinen? Helsingissä on niin suuri vaihtelu hinnoissa.. Itse kävin Kalliossa Kampaamo Pausessa, koska se oli halpa. Pitkien hiusten leikkaus ja moniväri 90e. No, halvalla ei saa hyvää! Nuori kampaaja ei ihan osannut asiaansa, pyysin vaaleita raitoja tummiin hiuksiini. Täys katastrofi! Hiuksistani tuli niin friikit etten kehdannut tavata ketään ennen kuin sain uuden kampaajan parin päivän päähän. Koko pää oli päältä keltaisien, oranssien ja ruskeiden laikkujen sekamelska. 

Väri korjattiin kampaamo Voxyssä, tosi mukava paikka ja kampaaja Anna tuntui osaavan hommansa tosi hyvin! Siellä leikkaus ja moniväri pitkiin hiuksiin on oli ehkä 129e. Kävin myös toisella kampaajalla siellä myöhemmin, mutta hän ei ollut niin hyvä. Muuten hyvä värjäys, vaaleita raitoja tummissa hiuksissa, mutta sain niskaani yllärin. 4 cm leveä KELTAINEN raita! Huomasin vasta kotona, enpä oo paljon pitäny hiuksia kiinni sen jälkeen :D

Mullakin siis hyvän kampaamon etsintä käynnissä!

even-

Koulutuskeskus Unika sijaitsee ihan kampin metroaseman vieressä ja on hyvinkin edullinen. :) Siellä on opiskelija sekä ammattilais puoli, eikä kannata yhtään epäröidä opiskelija puolta, tosi hyvää jälkee kannattaa kokeilla !

Edamss
Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Itse kävin ennen tuolla Kannelmäen Prisman kampaamossa, jossa tuli leikkauksessa todella hyvä ja hintakin oli alle 100e pitkiltä hiusten leikkauksessa. Riippuu hiuksien pituudesta ja mitä tehdään niin se on hinnan kysymys.

Ja toinen on, että helsingissä on koulu nimeltää Helpa, johon voi soittaa ja varata aika opiskelijan hiustenleikkuuseen (luulisin). Olen itse sielä ensimmäisen vuoden opiskelijana.

Vierailija

Itse olen opiskelija (eli ei siis älyttömästi rahaa) mutta olen käynyt Toisella linjalla kalliossa Sweethair-kampaamossa. Ei oo tarvnnu usein käydä kun aina saa hyvän leikkauksen ja värin.. nyt sinne on myös tullu geelikynnet ja kyllä himottais...

Edullinen laadukas hyvä palvelu

Studio Pää Museokadulla, edullinen hinta, ihana palvelu, laadukas lopputulos. Edistä tuli kyllä mun vakikampaaja. Voin suositella, ihania tyyppejä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat