Parhaat paikat tavata miehiä

Zoffi

Heippa! Asiani on itselleni hieman vaikea. Erosin vasta ensimmäisestä suhteestani ikinä, joka kesti lähes puolitoista vuotta. Siihen suhteeseen ajauduin yli vuoden ystävyyden jälkeen ja vain jotenkin luontevasti siirryttiin ystävyydestä siihen. Oltiin sitten pari yhtäkkiä, ei treffailtu tai muuta ja oltiin heti tosi vakavissamme. Nyt olen ensimmäistä kertaa aikuisena naisena sillä mielellä, että haluan miehen ja mielummin jonkun kypsemmän ja sellaisen jonka kanssa voisin kokea kaikki suhteen vaiheet, en vain sitä vaihettaa, kun kaikki tuntuu rutiinilta... siis sitten kunhan olen ensin toipunut tästä sydänsurusta.

Mutta kertokaa minulle, missä tapaisin jonkun sitten kun olen valmis "palaamaan satulaan"? En ole mikään baarikärpänen ja asun pienellä paikkakunnalla (käyn tosin 20 km päässä sijaitsevassa suuremmassa kaupungissa pari kertaakin viikossa). Aloitan luultavasti tammikuussa terveydenhoitajan opiskelut ammattikorkeassa, mutta tällä hetkellä olen kouluavustajana. Pitääkö minun aloittaa uusi harrastus vai löytyisikö uusia ihmisiä elämään joltain nettisivustolta, opettelenko käymään baareissa...? Ystäviäkin otan mieluusti uusia kyllä elämään :)

Kommentit (6)

Vierailija

Hei!

Baareista ei noin yleensäkään löydä tavallisesti muuta, kuin yhden yön juttuja, joten suhteen löytämisen takia tuskin kannattaa ruveta baarikärpäseksi. Ja vaikka baarista jotain vakavempaa löytyisikin niin luultavasti mies haluaisi kuitenkin palata sinne viettämään iltaa ja olisihan se toki mukavampaa, jos teillä olisi jotain yhteisiä mielenkiinnonkohteita.

Muutenkaan en usko, että kumppania kannattaa lähteä hakemalla hakemaan. Yleensä se sopiva sattuu kuitenkin kohdalle sattumalta. Työpaikalla, harrastuksissa, kirjastossa, kassajonossa... Siihen oikeaankin voi törmätä vaikka liikennevaloissa, kunhan vain pitää silmänsä auki. :)

T: Tintti

http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/

Jepsukka

Hei! Itse olen kanssa samoilla linjoilla Tintin kanssa. :) Siihen oikeaan voi todellakin törmätä missä ja milloin vain, pidä silmät ja mieli avoinna! Tosin, itse olen löytänyt miehen pikkubaarista. Siellä on helppoa tutustua uusiin ihmisiin muttei kuitenkaan oo mikään varsinainen biletyspaikka. Tsemppiä! :)

Zoffi

Zoffi:

Kiitti naiset edes noista kahdesta vastauksesta. Tintti siun ansiosta aloin kirjoittaa itse blogia. Täytyy myöntää et se on auttanu erossa ja ehkä lopulta myös siihen pisteeseen pääsemisessä et haluan joskus vielä lähteä tuonne maailmaan uutta rakasta etsimään.

Kiitos siis!

http://foxani.blogspot.fi/

Sanski

Heippa, 

Kannattaa kokeilla nettideittailua, mulla ainakin ihan hyviä kokemuksia :) Eihän baareissa tarvitse jatkuvasti ravata, mutta siellähän niitä miehiä on...:> Miehiin voi törmätä kyllä ihan missä vain, rohkeasti juttelemaan kun joku kiinnostava tulee kiikariin.

Essi

Jos oot vähäänkään urheilullinen niin salilta löytyy varmasti samanhenkisiä miehiä:) Ja uudesta koulusta saattaa kans löytyä. Ja oon sitä mieltä, et kyl baaristakin voi löytää kivan miehen. Ei sillon kantsi lähtee sillä periaatteella, et nyt juodaan perseet, vaan vaikka et otat parit sivistyneesti. Baaritiskillä helppo mennö juttelee tai istumaan vaan samana pöytää jos baarissa on täyttä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat