"Tavallisesta" kosmetiikasta finnejä

green4me

Suositelkaa jotain luonnonkosmetiikan tuotteita rasvoittuvalle iholle. Kuulin että "tavallinen" kosmetiikka voi sisältää aineita, jotka vaan lisää ihon epäpuhtauksia...

Kommentit (7)

Vierailija

Eikös ne mineraaliöljyt yms. oo just niitä ihohuokosia tukkivia aineita. Itellä ainakin tullu iho ihan kaameeks niistä. Mut on kyllä tullu jostain luonnonkosmetiikastaki paljon näppyjä, en tiiä oisko niissä sitten jotain kasvia jolle oon allerginen vai mikä on.

Damn

Noh itselläni on sama ongelma mutta ei kovin pahana (enää) Itse käytän vain töissä meikkiä, koulussa en jaksa ja huomaan että finnejä tuli heti lisää kun aloin käyttämään meikkiä enemmän kuin yleensä. Itse käytän bb-voidetta ;)

green4me
Damn

Noh itselläni on sama ongelma mutta ei kovin pahana (enää) Itse käytän vain töissä meikkiä, koulussa en jaksa ja huomaan että finnejä tuli heti lisää kun aloin käyttämään meikkiä enemmän kuin yleensä. Itse käytän bb-voidetta ;)

Tuliko sulla siis luonnonkosmetiikasta finnejä?

JJ

Kokeile bodyshopin tuotteita :)) Itse en voi ns. "marketti" meikkejä käyttää lähes ollenkaan, ripsiväreistä, kasvovesistä ja joistain meikkivoitesta turpoaa silmät ja näytän ihan siltä että olis tullu otettua vähän osumaa :D bodyshopissa saa yleensä hyvää asiakaspalvelua kun kyselee vähän ni varmasti löytyy jotain, cliniquen Meikit on myös olleet ihan mahtavia, vähän hintavampia mutta kestää myös, löytyy jokaiselle jotain ja hintalaatu suhde on mitä parhain, Myös kliinisesti testattuja eikä sisällä kamalasti mitään ylimääräisyyksiä, kannattaa kokeilla :) Joe Blascon meikkivoiteet toimii myös hyvin, mutta onkin toki sitten vähän kalliimpaa hintaluokkaa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat