Lunch at Wahoos!

Kommentit (6)

Tibs

Kivan rennon nakoinen paikka!

Ootko muuten syonyt wahoo'ta? 1,5 vuotta sitten olin Bahamalla kuukauden ja wahoo tuli tutuksi - aivan ihanaa grillattuna!

Vierailija

Joo noi ravintolat on tosi rentoja! En ole koskaan maistanut! Grillattuna kaikki maistuu kyllä aivan super hyvältä!

Kiki

Yuumm Wahoo's oli (on edelleen) yks mun lemppareista myös! Siellä tuli kyllä vietettyä hurjan paljon aikaa heh ja pakkohan siellä on aina käydä kun tulee moikkaamaan ystäviä :-D xx

Marika

Täällä Lontoossakin on onneksi noita halvempia paikkoja, vaikka paljon kalliimpaahan täällä silti on ainakin jos valuuttakurssin ottaa huomioon. Eniten minulla on oikeasti varmaan ikävä sitä, että siellä voi käydä ulkona syömässä ja elokuvissa ilman, että siitä hirveästi kärsii lompakko. Mainitsemasi paikka kuulostaa kyllä kivalta. Jos tullaan joskus sinne niin saatte käyttää meitä siellä! :)

http://www.girlsloveshoes.blogspot.com

Vierailija

Joo todellakin! Täällä on vaikka kuinka paljon kaikki kivoja paikkoja mihin teidät vien jos tulette! :) Lontoo on myös niin ihanan iso paikka niin sieltä kyllä löytyy vaikka mitä ihanaa, voikun olisi ihana päästä sinne pitkästä aikaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat