En tiedä mitä ajatella!

tretyttö

En tiedä mistä aloittaa enkä tiedä miten saada tekstistä tarpeeksi yksinkertainen sekä sellainen että siitä ymmärtää jotain. Mutta koitetaan.

Olen tuntenut yhden miehen nyt  viiden vuoden ajan, olin 16  vuotias kun tapasin hänet, hän oli 18 v  ja intissä. Siinä sitten nähtiin kun hän oli lomilla niin hänen tykönään katsottiin lähinnä leffoja yms. En olut harrastanut silloin vielä seksiä, ja se oli hänelle ok. Hän sanoi että jaksaa odottaa. No sitten yhtäkkiä hän ilmoitti että ei halua minusta mitään vakavaa ja jospa ei enään oltaisi yhteyksissä. Aikaa kului ei oltu yhteyksissä liki vuoteen, sillä välin seurustelin toisen ihmisen kanssa ja " aikuistuin". Sinä kesänä kuitenkin kun minulla oli mennyt poikki niin mies otti yhteyttä että mitä kuuluu ja sitten taas viesteiltiin ja nähtiinkin pari kertaa, taas hänen luonaan. Sen jälkeen hän ehdotti seksisuhdetta...Sitä sen enempää miettimättä ei me mitään sovittu että tää on nyt sitten sellainen ja plaaplaa, sanaton sopimus niin sanotusti. Kunnes minulla alkoi olla niin vahvat tunteet että minun oli pakko lopettaa hänen näkeminen. Kuitenkin nähtiin välillä baarin jälkeen ja kerran kutsuin hänet kun pidettin ystävien kanssa pippalot niin hän tuli yhden kaverinsa kanssa, mutta juhlien jälkeen kun yritin kysellä mikä fiilis ja oliko heillä hauskaa hän ilmoittaa että oli ihan mukavaa mutta kumpikaan hänen kaverinsa tai hän ei halua että jatkossa moikkaillaan baareissa tms. Siitä sitten nostin riidan ja ilmoitin että aivan sama että jos häpeää minua tai ystäviäni niin siinä sitten häpeää, ja taas meillä oli taukoa yhteydenpidossa, tämän jälkeen hän kai alkoi seurustelemaan, koska jossain vaiheessa kun otin yhtettyä häneen ilmoitti elävänsä parisuhteessa. Kului suunnilleen vuosi, kunnes kuulin taas hänestä, Silloin jutskailtiin normaaleja juttuja tekstiviestien välityksellä ja nähtiin pari kertaa taas hänen luonaan.  Silloin hän luki kouluun ja treenasi sekä kävi töissä, jolloin sanoikin että ei aikaa ole seurustelulle millään, itselläni oli silloin juttua yhden miehen kanssa joten en sen kummempaa edes hänestä ajatellut, kuhan näin " vanhojen aikojen" kunniaksi. No tälläistä sooloilua se on ollut tämän 4 vuoden ajan on ollut hiljaisia hetkiä jolloin ei olla pidetty yhteyttä yms. Mutta nyt sitten.... Hän asuu toisella paikkakunnalla opiskelemassa, sekä ollaan nyt nähty kahtena viikonloppuna peräkkäin, hän on tullut minun luokseni. On jopa yrittänyt perjantaina ja lauantaina päästä luokseni. Sekä ei mennyt kavereidensa kanssa baariin vaan tuli minun luokseni. On sanonut sellaisia juttuja mitä ei koskaan ennen ole puhunut sekä on ollut jotenkin muutenkin erilainen, voisiko sanoa aikuistunut... Valitettavasti vaikka olen monta kertaa itkenyt miehen perään sekä hän on satuttanut minua sanoillaan ja tekemisillään tykkään edelleen hänestä. Hemmetti sentään! Nyt kuitenkin mietin olisiko minulla kuitenkin mahdollisuuksia hänen suhteensa vai haaveilenko aivan turhaan.  :( miten ottaisin hienovaraisesti selvää hänen tarkoitus peristään miksi hän haluaa minua nähdä, tuskin minä nyt ihan niin hyvä kuitenkaan petipuuhissakaan olen että joka viikonloppu ja kahtena päivänä vielä :D kun hän muutenkin kyllä seuraa saisi aivan varmasti sen verran atleettinen herra on kyseessä. Paljon myös kyllä sellaisia juttuja on ilmennyt näinä kertoina kun minun tykönä ollaan oltu että sisimissäni tiedän että minua tässä sattuu vielä, niinkuin aina. Esim. kun puhelin soi ei vastaa vaan hiljentää?  tosin teen itse saman ellei kyse ole Äidistä, isästä tai hyvistä tyttöpuolisista kavereista :D

Sekä ei vastaa aina viesteihini, viimeksi juuri kysyin häneltä sitä että miksi.. sanoi ettei ole saanut mitään!!! niin varmaan :D  ja väitti että hän on  myös sellaine että voi lukea viestin ja sitten unohtaa, Olen aivan sekaisin... :(  Hän kuitenkin sanoo aina että olen fiksu ja ihana tyttö.

Kommentit (2)

jenna

Itselläni on myös eräästä samantapaisesta miehestä kokemusta.Kysyin häntä treffeille, mutta hän kieltäytyi jyrkästi ja väitti että hänellä on traumoja 3 vuoden suhteestaan ja ei halua pitkään aikaan enää suhteeseen kenenkään kanssa. Sen sijaan hän ehdoitti seksisuhdetta johon suostuin, koska ajattelin että ehkä hän ihastuisi minuun...Muutaman tapaamiskerran jälkeen tajusin kuinka toivoton mies on, hän on tosiaan vain p***un perässä...Mutta, kun lopetin tämän seksisuhteen toisen miehen takia tämä edellämainittu mies paljasti että on 3vuoden suhteensa jälkeen ihastunut tyttöön palavasti, mutta hän oli pilannut mahdollisuutensa jollain tavalla häneen ja sen takia, ei voi käydä edes treffeillä muiden kanssa!

Eli, "sun" miehesi on

1) player , 2) sitoutumiskammoinen (voi olla myös kohtaa 1 samaan aikaan) 3) Hänellä on syviä tunteita jotakin muuta kohtaan mutta hän ei halua myöntää sitä, niin kuin esimerkissäni 

Ja vielä omasta esimerkistäni: Kyllä, ihastuin tähän mieheen jo ennen kuin aloitimme seksisuhteen. Hän on hurmuri...Mutta tajusin jossain vaiheessa että hän on toivoton ihminen, aivan hukassa itsensä kanssa ja minun ei kannata tuhlata aikaa häneen.  

Sanoit että oot itkeny monesti hänen perään...Valitettavasti sitten jos päädytte suhteeseen, ne sun saamat haavat saattanee heikkoina hetkinä kirvellä...Kokemusta on:<

Sun tilanteessa mä itse sanoisin suorat sävelet miehelle, silloin ainakin viesti menee perille:) Mitä olet hänestä mieltä, mitä hänestä haluat ja että aiot unohtaa hänet jos hän ei tartu viimeiseen tilaisuuteensa!! 

Viis vuotta on pitkä aika. The sea is full of fishes;)

tretyttö

Kiitos vastauksesta... Kuulostaa aika tutulta :D  Annoitko sä hänelle viimeisen mahdollisuuden ja jätti käyttämättä?

Tää on ihan hirveetä, koska en tiädä mitä seuraavaksi tekisin.. hitto soikoon :D 
Pitäisi kai kysyä että ihan oikeesti miksi haluat nähdä.... Viisi vuotta tosiaan on pitkä aika, ihan liian pitkä. Ja mitä kaloihin tulee, tuntuu että mulle ei enään riitä niitä :D  kaikki on jo kalastettu ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat