D-kuppilaiset (Oulu)

Vierailija

Hoi!

On taas lähdettävä rintsikka ostoksille. Huoh. Saa kiertää monta kauppaa, mutta mistään ei tunnu löytyvän D-kupin rintsikoita tai sitten ne on semmosia tuettomia muovipusseja, mitä mummot tykkää käyttää. Onko muilla sama ongelma? Mistä Oulusta löytää D-kuppilaiselle hyvät rintsikat? Vois seuraava shoppailukerta mennä hieman selvemmin sävelin, jos tietäisi etukäteen hyviä kauppoja! :)

H&M:n olen käynyt läpi ja D-kupin rintsikoita on vähän ja vielä vähemmän niitä hyviä ja tukevia! Missä Sinä käyt shoppaileen rintsikoita?

Kommentit (2)

Sunqueen

Oulussa en asu, joten kaupoista en tiedä, mutta oletan, että sieltä ainakin yksi rintaliivikauppa löytyy. Vaatekaupoista rintsikoita ei kannata ostaa. Ei saa muuta kuin halpaa ja huonolaatuista kankaansuikaletta, joka ei tue niinkuin pitäisi. Kannattaa panostaa hyvälaatuisiin rintsikoihin. Olen huomannut, että kahdet kalliimmat on parempi kuin kymmenet halvat. Mun kokoa ei edes myydä missään vaatekaupassa kun 65 on ympärys.

Rintsikkakaupoista saa myös hyvää palvelua ja myyjät osaa valita oikean koon sinulle. Suurimmalla osalla naisilla on vääränkokoiset rintsikat, minullakin oli, ja se korjaantuisi helposti rintsikkakaupassa käymällä. Jostain syystä naiset usein ei vaan uskalla. Ehdottomasti suosittelen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat