Laihdutus normaalipainon sisällä

nnannan

Moikka. Yritän laihduttaa muutamia kiloja normaalinpainon sisällä. Minulla on kertynyt viimeaikoina huonojen elämäntapojen takia inhottavia lisäkiloja. Olisiko kellään sama tilanne? :) Ruokavaliosta yritän vähentää herkkuja ja myös liikaa leivän syömistä. Millä te muute olette korvanneet leivän. Liikuntaa olen myös lisännyt. mitat  170/60

Kommentit (5)

nnannan

En olekkaan liian lihava, vaan painoa on kertynyt keskivartalo seudulle rumasti. Ennen olin tyytväisempi kehooni. Nyt paino on noussut huonojen elämäntapojen takia eli melkeinpä pelkkää läskiä..Jaloissa ja takapuolessa selluliittia. Jos löytyy vinkkejä olisi kiva kuulla.

Ansku

Lihaskuntoreeniä enemmän, proteiinia lisää ruokavalioon ja hiilareita vähemmälle. Nyt ei todellakaan puhuta karppaamisesta tms., mutta suhteessa lisää protskua ja vähemmän hiilareita. :)

Jos sulla on varaa ja motivaatiota niin sit suosittelen kuntosalijäsenyyttä, ja mahdollisesti pt:n tekemää treeniohjelmaa. Jos ei se innosta niin alat tehdä tämmöstä jumppaa http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2012033115371968_lh.shtml niin pääset takaisin entistä parempaan kuntoon. 

nnannan

Kiitti vastauksesta Ansku :) Toi linkki oli hyvä minkä laitoit. Täytyy alkaa testaan noita liikkeitä.   Hiilareita pitäs myös saada vähemmälle, leipä on vaan nopee ja helppo välipala. :P Pitää keksiä siihen jotain muuta tilalle. Ehdotuksia siihen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat