liian iso

epätoivoista

Mulla on semmonen ongelma, että mun poikakaverin penis on liian iso. Oon ite neitsyt ja me ollaan koetettu panna monta kertaa, mut se ei onnistu, koska mä oon liian tiukka ja poikakaverin penis aivan liian iso. Ollaan koetettu sormettamalla saada mun paikat venymään enemmän, mutta ei auta.

En sit tiiä et mikä tässä auttas. Pitäsko mulla hankkia dildo että saisin paikat venymään vähä enemmä? Kertokaa jotai vinkkejä

Kommentit (4)

lll

Ootteko kokeillu liukkareita tm? Mä ite en enää kostunu tarpeeksi sen jälkeen kun alotin e-pillerit ja meillä on toiminu ainakin hyvin se että ennen itse ''aktia'' mies ottaa suihin multa ja samalla kun sormettaa käyttää omaa sylkeä liukastuttamaan lisää niin ei oo mitään ongelmaa sen jälkeen saada penistä sisään ainakaan meillä. Kannattaa kokeilla

Dr. Hook & the Medicine Show

Pimpsa laajenee ja lämpenee hitaammin kuin miehen penis - nainen saattaa helpostikin tarvita puoli tuntia esilämmittelyä ennen kuin on täysin kiihottunut ja emätin on laajentunut täyteen mittaansa. Kokemattomat miehet eivät tätä useinkaan tiedä ja jättävät esileikin puolitiehen.

Eli mitä tiukempi toosa sitä pidempään esileikkejä - hyväilyjä, nuolemista, sormettamista jne. ennen penetraatiota. Kyllä se lopulta sisään menee jos ollaan sekä fyysisesti että henkisesti valmiita yhdyntään.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Mulla oli kans sama ongelma ku ekaa kertaa koitettiin seksiä harrastaa. Poikaystävällä tosin ei ole liian iso, aivan sopivan kokoinen, mutta sulla ongelma saattaa olla ihan sama.

Puol vuotta meni ekan yrityskerran ja ekan onnistuneen kerran välillä meillä ja sen jälkeen kaikki on sujunut ongelmitta :) Penis meni vaan pari milliä sisään, sattui ja tuntui että siellä oli seinä vastassa. Vaikka kuinka tunki eri kulmissa ja asennoissa, niin ei onnistunut. Sitten pidettiin parin kuukauden tauko yrittämisessä, kunnes yks päivä tuli sellanen himo, et halusin taas kokeilla. Helposti meni sisään, ei sattunut ollenkaan, ja tuntu hyvältä. Millään kerralla ei tullu verta ollenkaan.

En tiedä mikä oli meillä ongelma. Jännittämisellä saattoi olla jotain tekemistä, mutta kyl me mun muistaakseni ihan hyvin lämmiteltiin, liukkaristakin yritettiin apua, mut ei auttanu mitään. Oon epäilly et se tunne, että siel ois ollu seinä vastassa, ois voinu olla immenkalvo (?) Ehkä se meni rikki vasta usean kerran yrittämisen jälkeen.

Älä hätäile :) Kyl se sit onnistuu ku oikeen paljon haluu ja lämmittelee kunnolla ja pitkään niin et tulee ihan märäks.

epätoivoista

kiitos vastauksista:) mutta apua en näistä saanut kauheasti. Aina tuo mun lämmittäminen esileikkien aikana on ollu meillä pääpointtina, ja en tosiaankaan jännitä asiaa. Liukkariakin kokeiltiin, mutta menestys oli yhä aivan yhtä huono:/

Poikaystäväni on minua kokeneempi, ja tämä epäonnistuminen asiassa häiritsee kumpaakin. Noh, esileikkiä onkin sitten se koko hommamme ja ollaan siihen loppuunsa ihan tyytyväisiä :D jospa se itse yhdyntäkin jonkin ajan päästä onnistuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat