Mitä tarkoittaa?

toivoton

Meillä on ollut poikaystäväni kanssa tässä vähän huonompi vaihe päällä. Musta on tullut aika vainoharhainen, kun hän on aiemmin minua pettänyt ja ollaan sitten myöhemmin jatkettu siitä huolimatta, mutta eihän luottamusta tietenkään hetkessä takaisin rakenna.

Mä nyt sitten ratkesin ja luin hänen viestejään.. Ihan älytöntä hommaa, mutta kaipaan teidän näkökulmia tähän asiaan nyt kun musta tuntuu että mä en enää osaa nähdä sitä mikä on oikeutettua ja mikä ei. Tosin ei mun urkkiminenkaan niin oikeutettua ollut.. Me oltiin erossa toisistamme puolisen vuotta sitten ja kummallakin oli omat elämänsä siinä, poikaystävälläni oma sänkyseuransa. Palattiin kuitenkin yhteen ja tässä nyt on tapahtunut kaikenlaista sen jälkeen mikä mut nyt tuohon lueskeluun ajoi. Tosiaan hän oli lähettänyt viestiä joku aika sitten tuon eron aikaiselle seksiseuralleen siitä kuinka mukava oli törmätä  pitkästä aikaa (baarissa) ja että mitä tuolle naiselle nykyään kuuluu. Tosiaan he eivät ole olleet pitkiin aikoihin, mahdollisesti siihen puoleen vuoteen yhteyksissä.

Eihän tästä mitään johtopäätöksiä kannata alkaa vetelemään, mutta kun huonosti menee niin alkaa ajattelemaan kaikenlaista, entä jos hän haluaisi häntä nyt uudelleen kun meillä menee huonosti? Kuitenkaan ei yleensä entisille panoille lähetellä viestejä siitä kuinka mahtavaa oli sattumalta törmätä jne.. Ainakaan jos on parisuhteessa eikä ole aikomuksia haluta toista uudelleen, ainakaan mulla ei. Mitä tuo voi olla ja onko se normaalia? Kannattaako olla huolissaan vai mietinkö ihan turhaan koko asiaa?

Kommentit (2)

candy

HEI!

Mielestäni et tehnyt väärin viestejä lukiessasi,sillä samoin miehesi on tehnyt sinua kohtaan väärin. Mielestäni sinun kannattaisi miettiä oletko oikeasti onnellinen suhteeseesi? ja rakastatko miestäsi? Hän ei todellakaan kohtele sinua reilusti. Silloin kun seurustellaan ollaan vain yhden ihmisen kanssa. Ymmärrän että olet huolissasi jos tilanteenne on muutenkin huonompi. Kannattaa puhua toisen kanssa haluaako hän todellakin olla kanssasi ja mitä hän suhteeltanne haluaa. Toivotaan että kaikki kääntyy parhain pän!

Vierailija

Hei!

Toisen viestien urkkiminen ei ole tyylikästä, joskin ymmärrän miksi niin teit. Itsekin suosittelen todella lämpimästi asioista keskustelua, toisen puhelimen urkkimisen sijaan.

Nyt sinulla on kuitenkin oiva mahdollisuus testata miehesi rehellisyys. Kerro muistelleesi menneita ja kysy häneltä muina miehinä, onko hän muuten enää kuullut silloisesta petikumppanistaan? Jos poikaystäväsi myöntää törmänneensä tähän baarissa, sinulla ei pitäisi olla mitään hätää. Sen sijaan jos hän kieltää koko asian kannattaa miettiä voiko poikaystävääsi todella luottaa muissakaan asioissa. Luottamus on kuitenkin suhteen perusta ja vaikka luottamuksen takaisin saaminen viekin aikaa, tulisi poikaystäväsi tehdä kaikkensa sen eteen, että voisit taas luottaa häneen, sen sijaan että pelaa likaista peliä selkäsi takana.

Voimia ja jaksamisia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat