Kuinka pian esittelitte kumppanin vanhemmille ja tosin päin?

anonyymi

otsikko^^

Kommentit (6)

Erika88

No, edettiin poikaystävän kanssa ehkä vähän liiankin nopeaa.. Tapasin hänen vanhempansa jo ennen kuin edes oltiin yhdessä, ja hän mun, kun seurustelua oli takana kk.

Jos nyt saisin tuon ajan taaksepäin, esittelisin hänet vanhemmilleni vasta, kun seurustelua olisi takana vähän pidemmän aikaa, vaikka puoli vuotta..

Minnapa

Meillä tais mennä aikalailla vuosi, ennen kuin kumpikaan tapasi toisen vanhempia. Ja itselle se oli hyvä niin, en tahtonut tavata yhtään sen aiemmin niitä.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ehkä aikuisilla ihmisillä tää on vähän eri juttu kun nuorilla, koska kun kotona asutaan, niin vanhempiin vähän pakostikin tutustuu, kun kumppanin kanssa kotona vietetään aikaa. En näe kuitenkaan aikuisillakaan mitään syytä olla esittelemättä kumppania heti vanhemmille kun on tilaisuus. Olisi kiinnostavaa tietää miksi aikaisemmat kommentoijat eivät ole halunneet näin tehdä. Onko kyse siitä, ettei parisuhde ole vielä vakaalla pohjalla? Että pelkää vanhemmilta tulevan jotain odotuksia?

minssski

No meillä oli juttua jo ollu joku pari kuukautta, ennenkö oltiin sit varmoja yhdessä olosta nii sittehä tapasin hänen vanhemmat :) Tää ei oo vielä mun porukoita ku ne asuu vähä kauempana, tietävät kuite toisesa ku nii pieni paikkakunta on.. :P

Vierailija

Meillä meni niin, että olimme tunteneet noin 4 kuukautta kun tapasimme toistemme vanhemmat. Emme silloin vielä olleet edes kovin varmoja, tai emme ainakaan asiasta olleet puhuneet, että seurustelemmeko vai emme vaan etenimme aika hitaasti. tapasin tosin hänen vanhempansa vähän niinkuin pakolla, sillä olimme menossa yhdessä hänen veljensä ja minun ystäväni, tyttären nimiäisiin (poikaystäväni veli ja tämä ystäväni ovat siis naimisissa, ja heidän kautta tapasimmekin) Kaikki meni kuitenkin mukavasti eikä mitään hämminkiä ollut :)

Onnellinen1993

Riippuen välimatkasta.

kauempaa ollut:
Jos poikaystävä on kauempaa, niin jo parin kerran jälkeen kun on pakollista tulla jo yötäkin asti pitkän matkan päästä.

lähempää:
Oon yleensä lyhyemmän matkan suhteissa odotellut jokusen viikon, mutten kauaa sitä pihistele. Sillä kotona vielä asun eikä hengailumahdollisuuksia paljoa ole ollutkaan.

Nykyisen poikaystäväni kanssa (asuu 500km päässä), emme odotelleet sillä ensin tapasimme kasvotusten kahvilla etelässä ja sitten poika tuli jo lentokoneella minun kotiini ja kotonani vasta aloimme seurustella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat