Revitalash

tähtisilmä

Moikka!

Onko kukaan kokeillut tuota Revitalashiä? Ystäväni on kehunut sen toimineen (en kyllä itse nää mitään eroa hänen ripsissään, tosin kuka sitä toisten ripsiä tuijottelee niin tarkasti). Tilasi omansa hintaan 99.99e www.jtbeautyoutlet.fi kaupasta.

Hinta kirpaisee mutta mietin nyt itse tilausta. Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija

Olen itse käyttänyt Revitalashia ehkä reilu puoli vuotta, joskin aika epäsäännöllisesti (välillä ollut viikkoja käyttämättä, välillä käyttänyt säännöllisesti joka ilta). Aluksi en huomannut suurta muutosta, mutta myöhemmin huomasin ja olin ihan että oho. Jatkoin käyttöä sen jälkeen juuri ahkerammin ja kyllä nyt on ripset jotakin aivan muuta kuin mitä olivat ja ovat koskaan olleet!

Omat ripseni ovat olleet melko lyhyet ja vaaleat, aivan piikkisuorat. Nyt ilman ripsiväriä ne jopa erottuu jos vähänkään läheltä katsoo :D . Ja ovat alkaneet luonnostaan saada kaarevuutta, pituuden lisääntyessä. Ripsiä ei myöskään putoile kuten ennen ja ennen kaikkea ripsivärin laitosta on tullut mitä helpointa. Saa kauniisti kehystetyt silmät lähes millä vain litkulla mikä ennen ei kohdallani ollut mahdollista.

Ja arvioisin että mun käytössä puteli kestää vuoden verran, sitä on vielä ainakin reippaasti jäljellä. Ja aion ehdottomasti ostaa uuden josko löydän vielä kun on siitä just ollut kohua ettei oo hyväks ym ym ja muutenkin kyseiseen tuotteeseen harvoin törmään kaupoissa/kauneushoitoloissa. Netistä varmaan tosiaan saa helposti tilattua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat