KAVEREITA TAMPEREELTA! :)

Annas

Näitä on joo täällä muutamia, mutta halusin tehdä nyt uuden, jotta muhun voi sitten helposti ottaa yhteyttä! :) 

Elikkäs olen 19 vuotias pienestä kaupungista Tampereelle parisen viikkoa sitten muuttanut tyttö. Asustelen ihan tässä keskustassa :) Intohimon kohteita ovat ehdottomasti shoppailu, bloggaus, vaatteet & muoti, kauneus, tanssi ja sisustus. Tykkäisin matkustella paljon, joo jos olis rahaa. Olisi mukava saada täältä tuttuja, kun meinaa päivät aina työn jälkeen olla vähän tylsiä. Olis kiva lähtee viettämään tyttöjen baaribiletys iltaa (:D) ja muuten vain näkyillä, höpötellä, käydä leffassa tms. 

Jos koet itsesi edes hitusen saman henkiseksi minun kanssani, laita vaan rohkeasti meiliä tulemaan, niin jutellaan lisää! :) email: sugaryflavour@hotmail.com

Kommentit (5)

Zonna

Hei! Täälläkin olisi kavereita vailla oleva 21-vuotias Tamperelainen Tyttö. Rakastan lähteä shoppailemaan,matkustelemaan ilman päämäärää,juhlia aina sillontällön,järjestää tyttöjeniltoja,käydä salilla ja lenkkeilemässä sekä leffailla.

Olen puolisen vuotta asustellut täällä suunnalla ja tykkään tutustua kokoajan uusiin ihmisiin ja olenkin melko sosiaalinen tyyppi! minua voi pyytää kahvittelemaan

Ystäviä

Hei vaan! Laitetaan nyt tähänkin ketjuun :)

Täällä olis 23-vuotias tyttö, pari vuotta Tampereella asunut. Samoja juttuja mitä teillä muillakin eli seuraa ja ystäviä vailla! Ottakaa yhteyttä!:)

Laitan varmasti itsekin osalle ainakin viestiä tulemaan.

a____k89@hotmail.com (neljä alaviivaa)

jenna-

Moikka!

Täällä olisi 21-vuotias nuori nainen vailla uusia ystäviä.

Vanhat ystävät ovat lähteneet opiskelemaan pitkin maailmaa ja nyt on vähän orpo olla.

Oma arki koostuu aikalailla opiskelusta ja urheilusta mutta olisi oikein mukavaa saada seuraa lenkille, kuntosalille/jumppaan, ravintolaan, leffaan jnejne :)

Jos kiinnostus heräsi niin laittakaa viestiä: jenna.v991@gmail.fi :)

Milla94

Moi! Oon Tampereelta, kuukauden päästä 18-vuotias tyttö joka tykkää shoppailusta, hiusten/kauneuden hoidosta, blogikin on pitänyt monesti aloittaa, tykkään valokuvailusta, elokuvista, urheilusta kuten tanssista, uinnista, kuntosalilla käymisestä ym! :) Toivottavasti tää vastaus ny tulee minne pitääkin, kun ennen en oo täällä vastannu kellekkään, hah :) Kuulostit saman henkiseltä ihmiseltä, mutta ainoo ero oli siinä etten juo, vaikka baareihin voinkin tulla marraskuun lopusta eteenpäin. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat