Tutun häät, poikaystävä bestmanina

huoleton

Moi,

Eräs poikaystäväni kaveri on menossa piakkoin naimisiin ja poikaystäväni on besmanina. Juhlaan on kutsuttu lähes kaikki poikaystäväni eksät (koska sama kaveripiiri ja plää plää) ja muutenkin en tunne vieraista ketään. Olen tässä miettinyt, että kannattaako minun mennä häihin ollenkaan mukaan vaikka kutsu tulikin? Mieheni pörrää kuitenkin koko illan jossain muualla ja itse en tunne ketään. Mitä te tekisitte?

Kommentit (4)

Ex-vaimo

Vuosi sitten pähkäilin samanlaisen ongelman parissa kun mieheni oli bestmanina hyvän ystävämme häissä.

Ongelma ratkesi jo polttareiden jälkeen kun selvisi että poikaporukalla oli mennyt hieman liian lujaa, ja mieheni oli eksynyt väärien lakanoiden väliin bileiden päätteeksi. On muuten nykyisin EX-mies.

Olin silti häissä, koska kyseessä oli yhteinen ystävämme. Pää pystyssä, viimeisen päälle nättinä ja ylpeänä.

Tick

Ei miehen existä kannata murehtia, mieti tällä tavalla: Kaikki sen verran huonoja naisia, ettei miehesi heitä jaksanut katsella! häät ovat muutenkin aina mukavat juhlat, mene ainakin ruoan takia. :D

Minnapa

Mun "mieheni" oli valokuvaajan ystävänsä häissä, ja mietin vähän itse samaa, että tulenko jäämään siellä ihan yksin täysin vieraiden ihmisten kanssa. Juttelin kuitenkin mieheni kanssa etukäteen, ettei saa koko ajaksi jättää minua yksin, koska muuten ahdistun ja koska en tunne sieltä ketään.

Ja hyvinhän siinä kävi: mies välillä kävi valokuvaamassa ja ja sitten taas oli minun seurassa. Eli jos sinun mies on bestmanina, niin hänellä on tietyt jutut mitä on pakko tehä ja se on pakko kestää. Sitten hän voi taas välilllä olla seurassa. Puhukaa miehillenne älkääkä täällä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat