kerran pettää, aina pettää??

uskollinen(ko)

Mitäs olette mieltä jos toinen on kaikissa aikasemmissa suhteissaan sortunut pettämiseen, jopa selvinpäin ja ollut ihan vieraissa suhteissakin. Nyt minun kanssani  parisuhteessa, niin onko vain ajan kysymys koska pettää minuakin? Kokemuksia?

Kommentit (2)

Ystävä

Keskustelin ystäväni kanssa tästä joku aika sitten, kun hän oli hairahtunut ja tulimme siihen lopputulokseen että sen ekan kerran moraalinen krapula on pahin. Sen jälkeen seuraavat kerrat ovat helpompia, kun asia on jo kertaalleen käsitelty. Näin myös näytti tapahtuvan useasti tämän jälkeen....

entä jos?
uskollinen(ko)

Mitäs olette mieltä jos toinen on kaikissa aikasemmissa suhteissaan sortunut pettämiseen, jopa selvinpäin ja ollut ihan vieraissa suhteissakin. Nyt minun kanssani  parisuhteessa, niin onko vain ajan kysymys koska pettää minuakin? Kokemuksia?

Olen kuullut paljon juttuja poikaystäväni edellisistä suhteista, yksi parhaimmista ystävistäni on hänen exä, ja poikaystäväni teki hänelle todella paskantempun. Joten tottakai minua ainakin aina kalvaa se mielessä että entä jos ? Asumme eri paikkakunnilla joten luottamusta tarvitaan. Pariviikkoa sitten menin heille aamulla sovitusti, hän oli ollut baarissa edellisenä iltana ja oli unohtanut kokonaan että tulen heille aamulla. Menin, ovi oli lukossa ja näin ikkunasta naisten saappaat eteisessä. Soitin poikaystävlleni että alka tulla avaamaan oven, ensin hän ei meinannut tulla, keksi tekosyitä ''eikun mun pitää kohta lähtee sinne ja sinne'' sitten hänellä menee 5min tulla ovelle (siinä ajassahan ehtii sysätä sen toisen naisen sinne erihuoneeseen). ja hänellä oli siellä yökylässä eksänsä... olivat kuulemma nukkuneet erihuoneissa, epäilen vain... tottakai haluan luottaa kultaani, ja luotankin. Mutta aina kalvaa ajatus että entä jos ? Joten minä ainakin ymmärrän täysin pelkosi että entä jos  hän tekee sinulle, samalla tavalla kuin edellisillekkiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat