Toivotontako?

Gloetta

Ihastuin reilu kuukausi sitten aivan ihanaan mieheen ja hänkin ihastui minuun.Vietimme yhdessä kaksi ihanaa viikkoa kun mies oli paikkakunnallani töissä.Sitten hänen täytyi lähte kotipaikkakunnalleen missä opiskeli ja lähdön jälkeen sain tietää että mies olikin kihloissa.Ja sitten kun kysyin että miksi valehteli minulle että ei seurustele niin sanoi että ei halunnut loukata ja pelkäsi että suuttuisin,noh anyway mies on nyt pari kertaa käynyt luonani koska on halunnut viettää aikaa kanssani ja kun lähtö koittaa minun tulee paha olla.

Välitän hänestä todella  paljon ja omien sanojensa mukaan välittää minusta paljon,mutta ei tiedä mitä pitäisi tehdä,mikä olisi oikein,on kuulemma miettinyt myös eroamista nyt kun minä olen kuvoissa mukana.

Hän lähti taas eilen ja nyt sitten tuntuu pahalta ajatella että siellä se hellunsa kans on ja minä olen täällä yksin...Olemme kuitenkin todella paljon yhteydessä kun hän on kotonaan,viestittelemme joka päivä ja hän soittaa minulle joka ilta..Nyt sitte kaikkei eniten ahdistaa et milloin nähdään vai nähdäänkö enää koskaan kun lähtee kauemmaksi töihin(meillä ennenstään jo usiampi sata kilsaa välimatkaa) ja kun hänellä on ns vapaata töistä niin täytyy hänen mennä kotiinsa.

Nyt en sitten tiedä pitäisikö minun lyödä hanskat tiskiin ja jatkaa omaa elämää vai kahtella että mitä tuleman pitää,eroaako vaiko antaako minulle lähtöpakit.

Toivoisin saavanii neuvoja ja mielipiteitä ja kohtalotovereiden kokemuksiakin olisi kiva kuulla,kävikö hyvin vaiko huonosti.

Kommentit (3)

Diamantis

Järki sanoo, että pitäis vaan antaa olla jotta ei satuta itteensä enempää. Mutta tiedän miten vaikeeta se voi olla... Varsinkin jos toinen on antanut toivoa siitä, että jättäisi nykyisensä. Paha kuitenkaan sit sanoa, että onko se tosissaan asian suhteen. :(

Gloetta

Niinhän siinä sitten kävi et hän valitsi avokkinsa.Oli jäänyt kiinni että meillä jotain säpinää on...Avokki oli kuulemma lukenut meidän FB keskustelut ja aikoi antaa anteeksi vain jos me emme ole koskaan enää missään yhteydessä....Kuulemma kaikki mitä sanoi oli totta ja nautti oikeasti mun seurasta mutta välittää enemmän avokistaan ja haluaa kokeillä vielä hänen kans jos alkaisi sujumaan...

Eikait mulla nyt tässä sit muu auta ku unohtaa ja jatkaa omaa elämää ilman häntä...Tuli kyllä vaan yllättävän pahamieli vaikka jossain syvällä sisimmässäni tiesin ettö kuinka tässä käy =(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat