Huomentaa!!!!

Kommentit (10)

Tibs

Sama juttu taalla! Tykkaan herata aamulla ekana suht aikaisin. Energiaa riittaa ja saan paljon aikaiseksi. Aivot ei toimi enaa illalla.

Vierailija

TOdellakin, minulla juuri energiat laskee iltaa kohden...heh ja meillä mies on taas aivan toisinpäin. :D

Marika

Hih, mulla ihan sama. Kyle on aina unikekona torkuttamassa, kun minä jo hyppään tekemään aamupalaa tai juoksemaan lenkille. Vihaan torkuttamista ihan yli kaiken ja tekisi aina mieli heittää miehen kännykkä ikkunasta ulos kolmannen torkun kohdalla.. Jos ei halua herätä johonkin aikaan niin laittaa sitä sitten sen herätyksen 20 minuuttia myöhemmäksi. :P

http://www.girlsloveshoes.blogspot.com

Vierailija

:D hahahha kuulostaa niin tutulta! Tulen niin kiukkuiseksi torkuttamisesta, ja samaa sanon minäkin että miksei voi laittaa kelloa myöhempään soimaan. :D 

nooraa

Tää sun blogi on niin ihana! Ja oot nii kaunis ja sulla on ihania vaatteita! :) Voi oon hirveen kateellinen sulle kun asun los angelesissa, mun suurin unelma olis asua siellä. Tossa pari postausta aikasemminkin kun on toi video sieltä laiturilta, niin voi että kun ihanan näköstä! (:  

Vierailija

Voi kiitos ihana kommentistasi ja kauniista sanoistasi <3 

Nyt sitten vain unelmien tavoitteluun, aivan varmasti sinullakin on mahdollisuus asua täällä jonain päivänä jos siitä haaveilet. Kovaa työtä mutta hyvinkin mahdollista! Lupaan laittaa enemmän videoita täältä suunnalta tulemaan! Ihanaa viikonloppua sinne!

Tarja

Hah täällä taas yksi joka ei voisi elää ilman torkkua :D Musta ei saa aamuihmistä tekemälläkään, illalla sitten rupen tekemään kaikenlaista ja millään ei meinaisi malttaa mennä nukkumaan. Mutta mun vastaus siihen miksei kelloa voi laittaa myöhemmin soimaan on se, että ei vaan pysty nousemaan heti kun kello herättää, vaan parin torkun aikana heräilee hiljakseen ja lopulta saa sitten raahauduttua ylös. Mielummin olisin kyllä aamuihminen, mutta minkäs teet.. :)

Vierailija

:D hihih joo samaa mieskin sanoo että torkku kuulema mukavasti herättelee rauhassa. :D Itse tulen siitä vain kiukkuiseksi. Hih, välillä kyllä minäkin toivon että uni alkaisi jo painamaan yhdentoista aikaa ja olisi kiva olla hereillä että puolensa kaikella :D

nepuu

Heeip! Ollaan tulossa sinne kavereiden kanssa ehka 3-4 ihmista.. Mita paikkoja suosittelet? Saattaa olla niin, etta vaan la ja su aikaa :s o ou..liian vahan.. Enta hotellisuosituksia tai aluesuosituksia?:)

Vierailija

Hmmm, tosi lyhyt aika kyllä on mutta jos suunnittelette tarkkaan niin varmasti saa mahdollisimman paljon irti. (Toivottavasti tosiaan tulette jostain lähempää tänne suunnalle ettekä joudu kaukaa lentämään. ) 

Hotelli kannattaa lyhyellä ajalla ottaa varmasti aivan keskeltä, esim West Hollywood alue on ok niin silloin kaikki nähtävyydet ovat lähellä. Pidemmälle ajalle suosittelen rantakaupunkeja jotka ovat niin paljon rennompaa seutua. 

Ensimmäinen päivä esim. Tähtikatu, kiinalainen teatteri, Griffith Observatory, Hollywood kyltti. Ehkä jonkinlainen turistikiertoajelu jossa nämä kaikki näkisi kerralla ja säästäisi aikaa. Busseja lähtee juuri tuolta tähtikadulta. 

Toisena päivänä Santa Monican alue jolloin saa kuvaa siitä kalifornialaisesta elämäntyylistä rantsun ja auringon kera. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat