poikaystävä kutsuu exän nimellä?

Seuraa 
Liittynyt22.9.2012

pitäiskö loukkaantua.. mä en tiedä

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä mä oisin vähän että mitä v*ttua?! Alkaisi hälytyskellot soimaan, että hän ei olekaan päässyt vielä yli exästään. Kuinka pitkä aika heidän erosta on? Kuinka pitkään te olette olleet yhdessä? Missä yhteydessä hän kutsuu sinua exänsä nimellä?

hoitzu

niin tota mietin, mutta en haluaisi ajatella toisesta tuollatavoin.. en muista kauanko heijä eroosta on ,mutta ei me olla kauvaa seurustelltu...

Piuppa

Mun mielestä riippuu vähän tilanteesta. Tietysti, jos on kauan seurustellut edellisen kanssa tai erosta on vähän aikaa, niin on periaatteessa ymmärrettävää, että tottumuksesta lipsahtaa väärä nimi.

Minä pelkäsin nykyisen suhteeni alussa, että itse menen möläyttämään väärän nimen, koska näin exääni koulussa lähes joka päivä ja nimikin sattui olemaan samantyylinen kuin nykyiselläni :D

Vierailija

mun poikaystävä kutsu mua joskus ihan alkuajoilla exänsä nimellä pari kertaa kun oli kännissä. huomas kyllä heti virheen ja korjasi asian. ja se tiesi aina että en tosiaanka tykkää siittä koska se oli tapahtunu jo kerran ja sillon revin perseet. onhan meillä aika samanlaiset nimet, mutta silti se loukkas. eipä oo enää pitkii aikoihin sanonu. onneks!:D

hena
Piuppa

Mun mielestä riippuu vähän tilanteesta. Tietysti, jos on kauan seurustellut edellisen kanssa tai erosta on vähän aikaa, niin on periaatteessa ymmärrettävää, että tottumuksesta lipsahtaa väärä nimi.

Minä pelkäsin nykyisen suhteeni alussa, että itse menen möläyttämään väärän nimen, koska näin exääni koulussa lähes joka päivä ja nimikin sattui olemaan samantyylinen kuin nykyiselläni :D

Sama mulla et ku oli monta vuotta seurustellu exän kanssa niin tottumuksesta se nimi saattais lipsahtaa, piti alkuun kiinnittää kauan huomiota ihan ettei nykyisen kanssa lipsauttaisi väärää nimeä. Ja suoraan sanottuna vihaan eksääni ei todellakaan ole tunteita häntä kohtaan, mutta siihen nimeen oli vaan niin tottunut. Itse en olisi huolissani vaan tollaisesta, ihan inhimillinen vahinko!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat