Mustasukkaisuus kuriin

sukka

Hei

Olemme seurustelleet mieheni kanssa hieman yli vuoden ja asumme yhdessä. Olen viime aikoina huomannut tulleeni yhä enemmän mustasukkaiseksi miehestäni. Se rassaa meitä molempia ja haluaisin eroon siitä. Rakastan miestäni todella paljon ja pystymme puhumaan kaikesta. Kuitenkin kun huomaan miehenki juttelevan eksänsä kanssa netissä tai jonkun tytön kanssa baarissa, iskee heti kauhea mustasukkaisuus. Tuntuu, että olen huonompi tai rumempi tms kuin muut naiset joiden kanssa hän on tekemisissä ja luulenkin mustasukkaisuuden johtuvan juuri siitä. En halua mieheni lähtevän baariin ilman minua, koska olen niin mustasukkainen.

Olemme puhuneet aiheesta mieheni kanssa jonkin verran, muttei muutosta itsessä vaan saa aikaan.. Olisiko mitään ideoita tai omia kokemuksia miten tästä pääsee yli?

Kommentit (5)

Nea

Itse en ollut seurustelun alkuaikana yhtään mustasukkainen. Nykyään lähiaikoina minusta on tullut hirveän mustasukkainen. olemme surustelleet 11 kuukautta. Nykyään on tullut juuri sellaista että minua ahdistaa jos en ole kuullut poikaystävästäni yli 3 tuntiin... esimerkiksi jos hän on baareissa poikien kanssa. suutun usein jos hän ei vastaa ja minulla on paha mieli kun hän rellestää baarissa. vaikka usein sitä en näytä..

sukka

Hei ja kiitos vastauksista :>

Minä tiedän ettei mieheni petä, missä välissä ehtisikään, kun olemme usein töissä samoihin aikoihin ja arki-illat yleensä menee ihan kotona.. :)

En tiedä, ahdistaa oma mustasukkaisuus, varsinkin kun se oletettavasti on turhaa. Korostan, että mustasukkaisuuteni liittyy siihen, että koen olevani huonompi / rumempi tms kuin ne muut naiset joiden kanssa mieheni on tekemisissä. Tässä ei omassa tapauksessani ole kyse siitä, että epäilisin hänen pettävän.. :)

Jotain pitäisi silti keksiä..

Niiina

Mulla on ihan samanlainen fiilis - aika usein. Vihaan sitä piirrettä itsessäni, että tuun niin helposti mustasukkakseks. Koen olevani huonompi/rumempi kun muut naiset, joita mun poikaystävä tuntee. Kyllä mä rakastan mun poikaystävää ja se rakastaa mua, ja tiedän, että se haluaa olla mun kanssa, mutta välillä en kyllä ymmärrä sen tapaa suhtautua meijän suhteeseen. Se ei tunnu ymmärtävän, että meijänkin pitää välillä viettää aikaa ilman tietokonetta ja ilman puhelimia - ihan kahestaan ja vaikka vaan jutellen. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat